Chi tiết công việc
- Execute growth strategies to drive user acquisition, engagement, and retention for our crypto products
- Identify, evaluate, and pursue strategic partnership opportunities
- Make compelling sales pitches, handle objections, and close deals with potential partners
- Create compelling and engaging marketing content that resonates with target audiences
- Stay up-to-date with the latest trends and developments in the crypto/blockchain space
- At least 1 year of experience in Marketing/Growth Marketing/Business Development (Crypto/Blockchain)
- A proven track record of contributing to strong crypto brands and thriving communities
- Fluent in English, both writing and speaking
- Familiar with a fast-paced crypto environment
- Competitive salary package and attractive project token bonus
- Flexible working time and open, dynamic environment with stunning colleagues
- Healthy lunches and free flow of fresh milk, coffee, tea, and more while working in our fabulous office
- Unlimited sick leave, official holidays, and at least 12 paid days off annually.
- Full medical and dental coverage for you and 50% for your family
- MacBook Pro, monitor, standing desk, and any accessories provided to do your best work
- Free access to a wide variety of online course
Hơn 20 năm hoạt động và phát triển, hiện nay Công ty TNHH Quốc tế Hải Long đã trở thành đơn vị số một tại Việt Nam trong lĩnh vực phân phối kinh doanh thời trang và dụng cụ thể thao với các nhãn hàng thời trang thể thao nổi tiếng: Adidas Lining, .... Bằng chiến lược định hướng rõ ràng và sự nỗ lực phát triển không ngừng nghỉ, hiện nay, Hải Long đã xây dựng được hệ thống mạng lưới phân phối gần 160 cửa hàng bán lẻ, 640 đại lý trên toàn quốc và là đối tác đáng tin cậy của các nhãn hàng thời trang thể thao trong nước cũng như Quốc tế. Có quy mô trên 1500 nhân sự nhưng Hải Long vẫn luôn hướng đến sự phát triển mở rộng nhân sự trên toàn quốc. Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp nhiều hơn nữa những sản phẩm Quốc tế đáp ứng thị yếu mua sắm cho thị trường Việt Nam..