Mô tả công việc
The Marketing Manager is responsible for the development & execution of the Marketing Plan for the Shopping Centre. The position entails implementation of marketing strategies essential for the growth & development of the Centre, to position the Centre as the leading Centre in the market, to boost awareness, and to build up a positive brand perception in order to deliver high traffic and sales turnover for Centre Retailers.
The Marketing Manager is responsible for promoting the Centre's relationship with all key stakeholders, especially Retailers and potential shoppers in the catchment area of the Centre, in addition to visitors to the Centre in the first instance, while retaining and expanding upon the Mall's customer base through effective and attractive marketing activities.
II. PRIMARY OBJECTS:
Develop, execute & review marketing strategies designed to maximise both customer traffic flow for the Centre and sales potential of individual retailers throughout the Centre.
Increase centre retail turnover to marketing spend ratio
Encourage customer traffic flow vertically through the Centre.
Develop & implement strategies to expand customer dwell time, cultivate customer loyalty and encourage repeat visitation.
Address & remain focussed on the Landlord's requirements & aspirations in all Centre related activity.
Maximize the Market Share of the Centre
Participate in maximization of income for the Landlord, in particular through Percentage (Turnover) Rental and Casual Leasing
Contribute towards the development of an ever stronger customer service focus.
Ensure that Risk Management practices are applied to minimise loss exposure to the company.
III. RESPONSIBILITIES:
Marketing Plan Development & Execution: Create and implement a Marketing Plan that focuses on increasing foot traffic and retailer turnover in a socially responsible manner.
Stakeholder Engagement: Foster positive relationships with key stakeholders, including the Landlord, Savills, Retailers, Customers, Visitors, and the media. Promote Crescent Mall as Ho Chi Minh City's premier shopping, leisure, and business destination.
Team Building: Contribute to building a positive team environment that encourages collaboration and innovation.
Compliance: Ensure adherence to all occupational health and safety requirements, as well as compliance with all relevant laws and regulations.
Licensing: Ensure that all necessary licenses are secured for Marketing and Promotional Activities at the Centre..
Yêu cầu công việc
Communication: Excellent communication skills, particularly in advertising and branding.
Project Management: Strong project management and time management skills.
Innovative Mindset: An experimental mindset with a passion for self-challenge.
Event Experience: Extensive experience in organizing events and activities.
Industry Preference: Preferred experience in Retail or Mall marketing.
Agency Knowledge: Experience in a marketing agency or knowledge of marketing agency business is a plus..
Quyền lợi được hưởng
13th month-salary
6-month KPI bonus (on business result)
Additional Health insurance
Annual health check
Trade Union Gifts: on special holidays & occasions - New year, Mid-Autumn, Birthday,..
Với cam kết “Cùng nhau phát triển”, chúng tôi luôn ở bên cạnh khách hàng trong mọi giai đoạn mới của cuộc đời mà họ phải đối mặt: từ khi sinh ra đến khi trưởng thành cho đến khi già đi. Bằng cách đặt sự hài lòng của khách hàng làm ưu tiên hàng đầu, chúng tôi tập trung phần lớn nỗ lực của mình vào việc để họ cảm thấy thoải mái nhất bằng cách trải nghiệm những niềm vui trong cuộc sống hàng ngày mà không cần lo lắng. Hàng triệu người trên khắp thế giới sử dụng sản phẩm của chúng tôi và chúng tôi sẽ luôn là một phần trong quá trình phát triển của trẻ nhỏ, hỗ trợ người già và bảo vệ vệ sinh cá nhân.
Là nhà sản xuất hàng đầu về các sản phẩm vệ sinh cá nhân, Taisun chuyên sản xuất tã trẻ em dùng một lần, các sản phẩm dành cho người lớn, băng vệ sinh phụ nữ và khăn ướt. Phạm vi sản phẩm đa dạng của chúng tôi làm sáng tỏ giá trị thương hiệu mạnh mẽ và sự công nhận mà chúng tôi có trên phạm vi quốc tế, đồng thời chúng tôi sẽ tiếp tục mở rộng và khám phá các sản phẩm mới và sáng tạo.
Ngoài địa điểm sản xuất chính đặt tại Việt Nam, với sự phát triển của các hoạt động kinh doanh quốc tế và sự xuất hiện của các thị trường mới, nhà máy thứ hai của chúng tôi đã được thành lập tại Phnom Penh, Campuchia vào năm 2018.
Mong muốn của chúng tôi không chỉ là hỗ trợ khách hàng thông qua các sản phẩm chất lượng mà còn đặt ra các tiêu chuẩn như một công ty thực hành quản trị doanh nghiệp xuất sắc, đóng góp cho xã hội và tham gia tích cực vào bảo vệ môi trường.