Mô tả công việc
Assist Team Leader to initiate/create ideas/initiatives to contribute for the improvement of company's bounce rate
Providing a polite, professional and accurate communication in accordance with agreed service standards
Promptly and accurately complete all related administration activities, in accordance with relevant service standards and to the customer's satisfaction
When customer requirement(s) are more appropriately, CC then dealing with relevant departments and refer them to an appropriate solution for customer
Keep up-to-date on new or enhanced products/services in order to maintain a high quality service with accurate information providing to customer
Participate and contribute to team meetings, training and quality workshops
Others tasks which are assigned by CC Team Leader
Yêu cầu công việc
b. Experience: At least 2 years' experience in Call Center, Customer Care or Customer Service
c. Knowledge: Proficient in computer literacy (MS Office, Power point, Email, Internet)
Good English skills (reading, writing, listening, speaking)
d. Skills: Good communication and interpersonal skills
Has a sweet voice, good telephone skills
Reporting & analysis skills
Motivated and proactive
Careful and patient style of work
Keenness character
Brilliant appearance.
Quyền lợi được hưởng
Professional qualification sponsorship, online course sponsorship, language sponsorship: English, Korean
Attractive salary and bonus
Social insurance
Premium health insurance
Overseas / Vietnam company trip
Engagement and outdoor activities (birthday, football, charity etc)
Friendly and dynamic working environment
Công ty TNHH Thương Mại Và dịch Vụ DND (Lọc Nước 365) được thành lập từ năm 2017, lĩnh vực hoạt động trọng tâm là cung cấp dịch vụ bảo dưỡng, vệ sinh, Thay lõi lọc Tại Nhà.
Dịch vụ sửa máy lọc nước tại nhà, uy tín, chuyên nghiệp tại Hà Nội
Trong bối cảnh môi trường nước ngày càng ô nhiễm, đặc biệt là ở các đô thị, thành phố. Mỗi gia đình cần sử dụng máy lọc nước để đảm bảo nguồn nước sinh hoạt. Các hãng lớn như Kangaroo, Karofi, KoriHome, hay Nano Geyser đều tập trung phát triển các dòng sản phẩm mới, hiện đại.. thì người tiêu dùng lại bị bỏ quên sau khi được bán sản phẩm mới. Đối với máy lọc nước, việc bảo dưỡng, thay lõi lọc định kỳ là vấn đề cấp thiết. Đáp ứng nhu cầu đó, thương hiệu Lọc Nước 365 ra đời.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành