Mô tả công việc
1. Sales Support
- Support for Sales Meeting Translation: Assist with translating sales meetings.
- Translation of Related Documents: Support to translate the related documents.
2. Sales Documentation and Materials
- Prepare and Maintain Sales Collateral: Create and update brochures, presentations, and case studies.
- Update Sales Materials: Ensure all sales materials reflect the latest product offerings and pricing.
3. Administrative Tasks
- Support Managing Sales Documentation: support to manage sales-related documentation as contracts, etc
- Assist with Quotes and Proposals: Prepare quotes, proposals, and sales orders.
- Support Managing the Company's Social Channel: Assist in managing and updating the company's social media channels.
4. Event Coordination
- Conduct Research: Provide insights into market trends and competitor activities.
- Identify Sales Opportunities: Help identify potential sales opportunities based on market data.
5. Market Research
Assist in Organizing Events: Help organize and coordinate sales-related events, such as trade shows and client meetings.
Yêu cầu công việc
- Ability to work independently and as part of a team;
- Driven, self-motivated, can-do attitude, challenger mindset;
- Adaptability, Honesty, Discipline, Initiative, Problem-solving, Time management;
- Good command of English& Japanese;
- Proficient with MS Word, Excel, PowerPoint and Outlook;
Priority: Understand the market of F&B industry or interest in the F&B Industry and Sales related work;
Quyền lợi được hưởng
- Salary: 12 - 15 mil (Negotiable based on skills & performance)
- Lunch allowance and motorbike parking allowance.
- Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th-month salary
- Salary increase: once a year.
- Full participation in social insurance and leave according to the Labor Law.
- Healthcare according to company policy
- Up to 14~15 paid days off per year
- Working hours: Monday to Friday, 8:00 AM – 5:00 PM (lunch break from 12:00 PM – 1:00 PM).
- Opportunity for Training from experienced managers.
- Opportunities for career growth and advancement.
- Exciting and flexible working environment
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ NINA chuyên thiết kế và cung cấp phần mềm, website.
Với hoạt động chính và chuyên nghiệp trong lĩnh vực thiết kế website, web hosting, giải pháp máy chủ và phát triển các hệ thống quản trị website, cùng với sự phát triển của ngành công nghệ thông tin Việt Nam, đến nay NINA đã có từng bước phát triển vững vàng.
Số lượng khách hàng tăng nhanh cũng như nhận thức được tầm quan trọng của dịch vụ khách hàng, NINA đã có sự thay đổi lớn trong chuyên nghiệp hóa các bộ phận, đặc biệt là tăng cường đội ngũ kỹ thuật có chuyên môn cao và bộ phận chăm sóc khách hàng hoạt động liên tục. NINA luôn tự hào có sự gắn kết và phục vụ khách hàng với tinh thần làm việc tốt nhất, để sự hợp tác giữa NINA và khách hàng đạt giá trị tuyệt đối trong kinh doanh.
NINA hiểu rằng chất lượng, dịch vụ và công nghệ tiên tiến luôn là yếu tố quan trọng hàng đầu trong sự sống còn và phát triển của một doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thiết kế website, và đây cũng được coi là ”cuộc chiến” mà ở đó khách hàng luôn là người quyết định chính - quyết định sự thành công của chúng tôi.