Road TS-03, Tien Son Indus. Zone, Tien Du, Bac Ninh Bắc Ninh
Mô tả công việc
Recruitment:
- Receive recruitment requests from departments and factories, and arrange interview schedules.
- Responsible for sourcing, screening, and interviewing candidates (blue-collar ~ 60%; white-collar ~ 40%)
- Collaborate with HRM, HRBP to understand staffing needs and develop effective recruitment strategies;
- Coordinate with manpower vendors to process additional potential candidates;
- Maintain accurate and up-to-date candidate records in the applicant tracking system...
Internship Program and Employer Branding:
- Coordinate and manage the internship program, including recruitment, onboarding, and performance evaluation of interns;
- Registering visitor candidate arriving Hitachi energy factories/premise for interviews at security gates. Meeting room arrangements;
- Supporting Employer Branding on Campus Recruitment at niversitites, Colleges, Internship hiring and Global Trainee Program implementation (CV longlist selection, onboarding communication etc.);
- Other HR duties as assigned.
Yêu cầu công việc
- Graduated from university with a degree in Business Administration, Economics, Law, etc;
- Good communication skills in English (No formal qualification required, but an English proficiency equivalent to IELTS 6.0 is needed)
- Have 2 years of experience in a similar position
Quyền lợi được hưởng
- Basic salary: 15,000,000 – 17,000,000 VND;
- Two months' salary bonus per year;
- Shuttle Bus Service from Hanoi to Bac Ninh (1-2 days of remote work per week);
- During the probation period, receive 100% of the salary, with social insurance contributions from the start of the probation period;
- Other benefits according to labor law regulations.
Công Ty TNHH Thương Mại Và Dịch Vụ NINA chuyên thiết kế và cung cấp phần mềm, website.
Với hoạt động chính và chuyên nghiệp trong lĩnh vực thiết kế website, web hosting, giải pháp máy chủ và phát triển các hệ thống quản trị website, cùng với sự phát triển của ngành công nghệ thông tin Việt Nam, đến nay NINA đã có từng bước phát triển vững vàng.
Số lượng khách hàng tăng nhanh cũng như nhận thức được tầm quan trọng của dịch vụ khách hàng, NINA đã có sự thay đổi lớn trong chuyên nghiệp hóa các bộ phận, đặc biệt là tăng cường đội ngũ kỹ thuật có chuyên môn cao và bộ phận chăm sóc khách hàng hoạt động liên tục. NINA luôn tự hào có sự gắn kết và phục vụ khách hàng với tinh thần làm việc tốt nhất, để sự hợp tác giữa NINA và khách hàng đạt giá trị tuyệt đối trong kinh doanh.
NINA hiểu rằng chất lượng, dịch vụ và công nghệ tiên tiến luôn là yếu tố quan trọng hàng đầu trong sự sống còn và phát triển của một doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thiết kế website, và đây cũng được coi là ”cuộc chiến” mà ở đó khách hàng luôn là người quyết định chính - quyết định sự thành công của chúng tôi.