Job description:
● Coordinate internal resources and third parties/vendors for the flawless execution of projects
● Ensure that all projects are delivered on time, within the scope, and within budget
● Developing project scopes and objectives, involving all relevant stakeholders and ensuring technical feasibility
● Ensure resource availability and allocation
● Develop a detailed project plan to track progress
● Use appropriate verification techniques to manage changes in project scope, schedule and costs
● Measure project performance using appropriate systems, tools and techniques
● Report and escalate to management as needed
● Manage the relationship with the client and all stakeholders
● Perform risk management to minimize project risks
● Establish and maintain relationships with third parties/vendors
● Create and maintain comprehensive project documentation
Job requirement:
● Use of the most modern PM methodologies and technologies
● Knowledge of project management methodologies
● Comfortable with exploring new technologies
● Have a track record of delivering technical programs, projects, and products in a highly technical environment.
● Have a strong understanding of software development lifecycles and modern transaction processing environments.
● A good team player with strong leadership qualities.
● Self-motivated, results-oriented, organized and able to work independently with priorities under tight timelines, in a complex customer environment
● Self-motivated with a positive “can-do” attitude, creative with excellent presentation, communication, and good negotiation techniques
● Excellent interpersonal skills to establish and maintain good relationships with colleagues, clients, and headquarter management.
● Basic in English.
● This position might be required to work on client premises for an extended period.
Benefit:
● Package 14 salary months based on KPI
● Extra package upto 18M/ year
● Young and dynamic working environment.
● Continuous development of hard and soft skills through work and professional training.
● Opportunity to approach newest technology trends
● Exciting leisure: sport and art events (football club, family day...)
● Company's labor policy completely pursuant to Vietnamese labor legislation plus other benefits offered by the company (Company trip, Holiday, etc.)
Trải qua hơn 12 năm hình thành và phát triển, đến nay Công ty TNHH Truyền thông Unicomm trở thành tổ hợp truyền thông, sáng tạo, tổ chức sự kiện và xây dựng thương hiệu hàng đầu Việt Nam. Nổi bật với các chiến dịch truyền thông "Thương hiệu quốc gia", "Giờ trái đất", "Giải Xe đạp quốc tế VTV cúp Tôn Hoa Sen", "Giải bóng chuyền quốc tế VTV cúp Tôn Hoa Sen"; các chương trình truyền hình "Chống buôn lậu hàng giả, bảo vệ người tiêu dùng", "Đón tết cùng VTV", "Sự kiện & Bình luận", "Nhịp đập 360 độ thể thao", "Tạp chí kinh tế cuối tuần"v.v...và các dịch vụ quảng cáo độc đáo, hiệu quả khác... Với kinh nghiệm phục vụ đa dạng khách hàng trong và ngoài nước: Samsung, Sharp, Aosmith, Huyndai, Hoa Sen Group, Gelex, Vietjet, Karofi, Sakos, Nam Dược, Hoa Linh, OPC, Sunhouse, EVN, Sohaco, Nagakawa, Thibidi, Vinakip, Niferco, Alcorest...chúng tôi cam kết luôn mang đến cho các khách hàng, đối tác những giải pháp/dịch vụ truyền thông tối ưu nhất. Bên cạnh mục tiêu cung cấp các dịch vụ: Xây dựng thương hiệu, tổ chức sự kiện, quảng cáo & truyền thông, sáng tạo, sản xuất TVC, film tự giới thiệu, viral clip... đẳng cấp và chất lượng cao, Unic hướng tới trở thành đơn vị xây dựng và thực hiện các dự án truyền thông cộng đồng hàng đầu Việt Nam.