Mô tả công việc
Job Summary
Responsible for corporate Marketing and Branding function.
Key Responsibilities
Develop, support & promote company Brand through message development, creation and media outreach.
Develop and disseminate public relations materials that increase our visibility among potential customers.
Build and maintain relationships with journalists, bloggers, investors and customer audiences.
Work closely with Manager to develop and strengthen employee engagement activities (internal communications) in order to strengthen the overall Corporate Brand Image.
Communicate and work well with all relevant internal departments to ensure workflow is smooth for all processes & procedures.
Be familiar with standard business concepts, practices, and procedures within a construction company PR & Branding Department.
Any other tasks assigned from time to time.
Responsible for corporate Marketing and Branding function.
Develop, support & promote company Brand through message development, creation and media outreach.
Develop and disseminate public relations materials that increase our visibility among potential customers.
Build and maintain relationships with journalists, bloggers, investors and customer audiences.
Work closely with Manager to develop and strengthen employee engagement activities (internal communications) in order to strengthen the overall Corporate Brand Image.
Communicate and work well with all relevant internal departments to ensure workflow is smooth for all processes & procedures.
Be familiar with standard business concepts, practices, and procedures within a construction company PR & Branding Department.
Any other tasks assigned from time to time.
Yêu cầu công việc
Qualifications
Degree in Marketing, Communications, Journalism or related field
Competencies Required
Minimum 4 years working experience as Marketing/Branding/Journalism/MC
Skills & Abilities
Having knowledge in real estate sector.
Proficiency in MS Office applications and utilization.
Strong public speaking skills and experience acting as an MC.
Good English - Vietnamese interpretation and translation skills.
Ability to work in a fast-paced environment and manage multiple projects simultaneously.
Exceptional communication and interpersonal skills with the ability to collaborate effectively with cross-functional teams and external parties.
Able to work with minimum supervision and highly motivate to learn.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Trải qua hơn 12 năm hình thành và phát triển, đến nay Công ty TNHH Truyền thông Unicomm trở thành tổ hợp truyền thông, sáng tạo, tổ chức sự kiện và xây dựng thương hiệu hàng đầu Việt Nam. Nổi bật với các chiến dịch truyền thông "Thương hiệu quốc gia", "Giờ trái đất", "Giải Xe đạp quốc tế VTV cúp Tôn Hoa Sen", "Giải bóng chuyền quốc tế VTV cúp Tôn Hoa Sen"; các chương trình truyền hình "Chống buôn lậu hàng giả, bảo vệ người tiêu dùng", "Đón tết cùng VTV", "Sự kiện & Bình luận", "Nhịp đập 360 độ thể thao", "Tạp chí kinh tế cuối tuần"v.v...và các dịch vụ quảng cáo độc đáo, hiệu quả khác... Với kinh nghiệm phục vụ đa dạng khách hàng trong và ngoài nước: Samsung, Sharp, Aosmith, Huyndai, Hoa Sen Group, Gelex, Vietjet, Karofi, Sakos, Nam Dược, Hoa Linh, OPC, Sunhouse, EVN, Sohaco, Nagakawa, Thibidi, Vinakip, Niferco, Alcorest...chúng tôi cam kết luôn mang đến cho các khách hàng, đối tác những giải pháp/dịch vụ truyền thông tối ưu nhất. Bên cạnh mục tiêu cung cấp các dịch vụ: Xây dựng thương hiệu, tổ chức sự kiện, quảng cáo & truyền thông, sáng tạo, sản xuất TVC, film tự giới thiệu, viral clip... đẳng cấp và chất lượng cao, Unic hướng tới trở thành đơn vị xây dựng và thực hiện các dự án truyền thông cộng đồng hàng đầu Việt Nam.