Mô tả công việc
- Assume responsibility for preparation and design of the internal and external communication collaterals either printed or electronic
- To assume responsibility of guardian of IC and sub-brand logos which includes responsibility for the correct use of all F&B, SPA, Outlets logos and sub-brand logos in all communication
- To assume and maintain guardianship of the IHG graphics standards manual, ensuring that all suppliers and partners adhere to these standards and procedures outlined in this manual.
- To undertake any reasonable tasks and secondary duties as assigned by the DOMC/DOSM.
- To provide courteous and professional service at all times
- Monitors existing collaterals and update information to maximise business and streamline communication
- Services existing business through management of projects in conjunction with the respective owner.(Internal-External)
- Support to manage all departments’ expectations and deadlines
- Design the best and most attractive and effective collaterals.
- Monitors competitor’s activities and assists in marketing intelligence.
- Ensure up to date knowledge of market dynamics locally, regionally and internationally to provide valuable input towards hotel’s strategy development plan
- Supports marketing through innovation and proactively
- Maintain an appropriate and updated trace file for the project
Quyền lợi được hưởng
-12 annual leace days/years (for the first 5 years, then 01 additional day per year for every 5 years of service)
- Public Holidays per yearAs per VN law (as current: 11 public holidays of Vietnam)
-Service Charge:90% of Service Charge to be paid to colleagues. 10% will be held back for breakages and team activities. If fund is not used by the end of the business year, remains will be transferred to Colleague Activities Fund.
-Uniform:Appropriate uniforms and shoes are provided
-Laundry: Free laundry for uniform
- Meals / per working day:Duty Meal will be provided in staff Cafeteria
- Annual Hotel Bonus 13TH MONTH SALARY:13th Month salary subject to business situation and final decision from GM and Owner
-Long Service Award / Seniority Bonus: Eligibility:
+Employee with seniority of 3/5/7 and 10 years with the Company (including probation period)
+Reward amount:
-3 year achievement: 500k VND
-5 year achievement: 1M VND
-7 year achievement: 2M VND
-10 year achievement: 3M VND
-Compassionate Leave:'
+ Parents and parents in law, children - 3 paid days
+ Direct brother, sister, etc - 1 paid day
+ VND 1,000,000 for wreath
- IHG's employee rate
Yêu cầu công việc
- Should have undergone diploma/degree in Graphic Designing from a recognised institute.
- Hotel marketing experience will be an added advantage.
Yêu cầu hồ sơ
Trải qua hơn 12 năm hình thành và phát triển, đến nay Công ty TNHH Truyền thông Unicomm trở thành tổ hợp truyền thông, sáng tạo, tổ chức sự kiện và xây dựng thương hiệu hàng đầu Việt Nam. Nổi bật với các chiến dịch truyền thông "Thương hiệu quốc gia", "Giờ trái đất", "Giải Xe đạp quốc tế VTV cúp Tôn Hoa Sen", "Giải bóng chuyền quốc tế VTV cúp Tôn Hoa Sen"; các chương trình truyền hình "Chống buôn lậu hàng giả, bảo vệ người tiêu dùng", "Đón tết cùng VTV", "Sự kiện & Bình luận", "Nhịp đập 360 độ thể thao", "Tạp chí kinh tế cuối tuần"v.v...và các dịch vụ quảng cáo độc đáo, hiệu quả khác... Với kinh nghiệm phục vụ đa dạng khách hàng trong và ngoài nước: Samsung, Sharp, Aosmith, Huyndai, Hoa Sen Group, Gelex, Vietjet, Karofi, Sakos, Nam Dược, Hoa Linh, OPC, Sunhouse, EVN, Sohaco, Nagakawa, Thibidi, Vinakip, Niferco, Alcorest...chúng tôi cam kết luôn mang đến cho các khách hàng, đối tác những giải pháp/dịch vụ truyền thông tối ưu nhất. Bên cạnh mục tiêu cung cấp các dịch vụ: Xây dựng thương hiệu, tổ chức sự kiện, quảng cáo & truyền thông, sáng tạo, sản xuất TVC, film tự giới thiệu, viral clip... đẳng cấp và chất lượng cao, Unic hướng tới trở thành đơn vị xây dựng và thực hiện các dự án truyền thông cộng đồng hàng đầu Việt Nam.