This role is ideal for a PR & Marketing Executive with a strong focus on social platforms (70%) while contributing to broader marketing initiatives (30%). You will be responsible for planning, managing, and delivering successful digital media campaigns while collaborating on integrated marketing projects alongside the Marketing Team.
Content Strategy & Optimization:
Brainstorm with team members to develop new ideas for content.
Monitor and analyze content performance metrics to identify areas for improvement and optimize for maximum engagement.
Ensure content consistency with brand guidelines, addressing business goals and audience needs.
Stay up-to-date with content trends on social media platforms like Facebook, Instagram and TikTok, and apply content marketing best practices.
Digital Media Campaigns:
Plan and execute digital media campaigns across various platforms (social media, email, search engines, display advertising).
Monitor and analyze campaign performance metrics, adjusting strategies to optimize results.
Develop and maintain the content calendar across all platforms, ensuring timely and strategic content delivery.
Create, adjust, and manage engaging and relevant content, aligned with brand guidelines.
Collaboration & Support:
Actively work with the other teams in content planning, screenwriting, designing, etc.
Support other marketing activities if needed, such as out-reaching support and event support.
Contribute to event planning and execution.
Brainstorm with team members to develop new ideas for content.
Monitor and analyze content performance metrics to identify areas for improvement and optimize for maximum engagement.
Ensure content consistency with brand guidelines, addressing business goals and audience needs.
Stay up-to-date with content trends on social media platforms like Facebook, Instagram and TikTok, and apply content marketing best practices.
Plan and execute digital media campaigns across various platforms (social media, email, search engines, display advertising).
Monitor and analyze campaign performance metrics, adjusting strategies to optimize results.
Develop and maintain the content calendar across all platforms, ensuring timely and strategic content delivery.
Create, adjust, and manage engaging and relevant content, aligned with brand guidelines.
Actively work with the other teams in content planning, screenwriting, designing, etc.
Support other marketing activities if needed, such as out-reaching support and event support.
Contribute to event planning and execution.Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Marketing, Communications, Media, English or a related field.
Proven experience in digital marketing, including social media management, and content creation.
Experience in video production is a plus.
Excellent written and verbal communication skills.
Ability to work collaboratively in a team environment.
Strong project management and organizational skills.
Creative thinker with the ability to generate innovative ideas.Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Đông Thành chúng tôi tự hào là nhà phân phổi duy nhất sản phẩm dây điện và dây cáp mạng chất lượng cao mang thương hiệu TAESUNG đến từ Hàn Quốc từ năm 1997 đến nay. Với bề dày lịch sử, Đông Thành đã phát triển hệ thống Đại lý, cửa hàng rộng khắp tỉnh thành trong nước. Bên cạnh đó, Đông Thành đã cung cấp cho nhiều dự án như Đài truyền hình, các trung cư cao tầng..vv. Trong những năm qua,Đông Thành đã không ngừng phấn đấu vươn lên để trở thành doanh nghiệp đứng đầu trong lĩnh vực cung cấp dây điện, dây áp mạng. Chúng tôi rất mong được tiếp tục được hợp tác với Quý khách hàng để cùng phát triển lên một tầm cao mới. Công ty TNHH XNK & TM Đông Thành có hệ thống đại lý tại các tỉnh từ Bắc đến Nam gồm Hải Phòng, Hải Dương, Quảng Ninh, Thái Bình, Nam Định, Bắc Ninh, Hưng Yên, Nghệ An, Hà Tĩnh, Quảng Bình, Quảng Trị, Đà Nẵng, TP Hồ Chí Minh.