Mô tả công việc
• Check room occupancy and room rate public every day. Depend on the hotel allotment status, adjust pricing, promotion…to be suitable and to attract more bookings and increasing revenue
• Coordinate with the Accounting department to successfully collect advance bookings from guests. Sending payment information for accountant department.
• Update room availability, promotion, price for different period. Compare with other hotel competitor in this area to know about booking trending, price applied. Manage the OTA extranet system to make sure hotel photos, descriptions, facilities, room categories, room rate and promotion run properly.
• Solve urgent issue due to coming reservation, guest request
• Response email/ task provided from leader/ senior position
• Coordinate with Reservation, FO team for arrival list, follow booking status, request from OTA
• Handle all issue related to OTA booking: guest messages, feedback, complaint, requirements…
• Reply all customer email, consult our hotel service such as: transfer service, Spa service, tour/ excursion, restaurant... to maximise revenue
• Note and book service for the customer upon request.
• Arrange room with direct extension booking
• Communicate with OTA manager like Agoda, Booking.com, Expedia…to update new promotion, strategy, rate disparity
• Reading report: Reservation booked, Arrival guest, cancellation/ no show booking…, import report on request
• Work in line with business requirements
• Other duties as assigned
b. Những trách nhiệm khác / Other duties and reponsibilities
• Strictly comply with the regulations and procedures for Fire Prevention and Emergency Situations of the Company/Hotel
• Strictly implement working procedures and policies of the Company/Hotel
• Fully participate in meetings and training programs required by the Hotel Board of Directors.
• Come to work fully and on time according to the assigned work schedule
• Maintain standards of appearance, personal hygiene and uniform during work hours
• Perform other tasks directed and assigned by the Hotel Board of Directors and Head of Department.
Quyền lợi được hưởng
Bảo hiểm theo quy định
Du lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Thưởng
Đào tạo
Tăng lương
Chế độ nghỉ phép
Có cơ hội phát triển & thăng tiến
Yêu cầu công việc
1. Trình độ học vấn / Qualification and Education
• Bachelor Degree of Business Administration or Hospitality Management
2. Kiến thức và kỹ năng / Knowledge and Skills
• Vietnamese - Excellent level, written & spoken
• English - Good level, written & spoken
• Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel, PowerPoint
• Good communication and negotitation skill
• Presentation skill
3. Kinh nghiệm công tác / Professional Experience
• 02 years in hotels/resorts in the same position or 3 years in the position of Assistant Sales Manager
Yêu cầu hồ sơ
Đông Thành chúng tôi tự hào là nhà phân phổi duy nhất sản phẩm dây điện và dây cáp mạng chất lượng cao mang thương hiệu TAESUNG đến từ Hàn Quốc từ năm 1997 đến nay. Với bề dày lịch sử, Đông Thành đã phát triển hệ thống Đại lý, cửa hàng rộng khắp tỉnh thành trong nước. Bên cạnh đó, Đông Thành đã cung cấp cho nhiều dự án như Đài truyền hình, các trung cư cao tầng..vv. Trong những năm qua,Đông Thành đã không ngừng phấn đấu vươn lên để trở thành doanh nghiệp đứng đầu trong lĩnh vực cung cấp dây điện, dây áp mạng. Chúng tôi rất mong được tiếp tục được hợp tác với Quý khách hàng để cùng phát triển lên một tầm cao mới. Công ty TNHH XNK & TM Đông Thành có hệ thống đại lý tại các tỉnh từ Bắc đến Nam gồm Hải Phòng, Hải Dương, Quảng Ninh, Thái Bình, Nam Định, Bắc Ninh, Hưng Yên, Nghệ An, Hà Tĩnh, Quảng Bình, Quảng Trị, Đà Nẵng, TP Hồ Chí Minh.