Việc làm Hesman Việt Nam (shopdunk)

Cập nhật 22/09/2024 13:59
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Tổ Phần Hesman Việt Nam (shopdunk)
Designer Supervisor
Hesman Việt Nam (shopdunk) 2.5★
2 đánh giá 36 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 18/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 119 121 Ung Văn Khiêm, Phường 25, Bình Thạnh, Hồ Chí Minh
JobsGo

Tính chất công việc

Full-time

JobsGo

Vị trí/chức vụ

Trưởng nhóm/Trưởng phòng

JobsGo

Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

Đại Học

JobsGo

Yêu cầu kinh nghiệm

Trên 3 năm

JobsGo

Ngày đăng tuyển

16/09/2024

JobsGo

Số lượng tuyển

Không giới hạn

JobsGo

Yêu cầu ngôn ngữ

Không
JobsGo

Yêu cầu độ tuổi

Không

JobsGo

Yêu cầu giới tính

N/A

JobsGo

Kĩ năng

Thiết Kế 2D , Thiết Kế Sản Phẩm

Mô tả công việc

As a Design Supervisor at Minthcare, you are responsible for delivering new outstanding design ideas for always-on and campaigns of the Minthacare brand portfolio. You are supervising an internal team of crafters and external resources for producing artwork & assets that are meeting marketing and brand objectives..You are also directly responsible for the production and design of all collaterals, assets, materials for integrated marketing campaigns on multichannel platforms (online and offline, retail and e-commerce, media and KOLs, medical and partners)..

Scope of Responsibilities

  • Creative strategy: Lead the development and implementation of creative strategies that align with Minthacare’s marketing and branding objectives. Propose big ideas for the main campaigns of the portfolio of Minthacare brands. Propose activities and engagement strategies to engage on all channels with partners and customers. Propose and optimize the adaptation of existing contents from other countries or from headquarters to be used in Vietnam.

  • Ideation: Provide creative direction and ideation for all marketing campaigns, ensuring that concepts are on brand, visually compelling, and aligned with target audience preferences.

  • Creative ownership: Oversee the work of designers, writers, and other internal and external creative professionals, providing art direction and feedback to ensure that all creative output meets Minthacare’s standards for quality and brand consistency.

  • Creative localisation: Ensure the good localisation and adaptation of content coming from HQ or other countries to resonate for the Vietnam market.

  • Creative consistency: Manage the brand’s visual identity, ensuring consistency across all touchpoints, including packaging, advertising, and social media.

  • Art direction: Provide art direction for all creative projects, ensuring that design elements are on brand, visually appealing, and effective in communicating key messages.

  • Resource management: Develop and maintain budgets for all creative projects, and manage resources to ensure efficient and effective use of funds.

Yêu cầu công việc

  • Agility: Manage multiple projects and brands simultaneously, balancing competing priorities and deadlines, and ensure that all projects are delivered on time, on budget, and to the company’s standards for quality.

  • Creative innovation: Stay up-to-date on industry trends, competitive landscape, and customer preferences to inform the company’s creative direction and ideation. Ability to think creatively and develop new ideas that differentiate our products from competitors while maintaining the medical USP of the products.

  • Collaboration: Engage with cross-functional teams to ensure that creative concepts align with product development and launch timelines. Ability to work effectively with all teams in the Minthacare organizational structure: with the HQ of the brands, with other departments of the company, with peers in other countries, with the brand representatives.

  • Company culture: Foster a culture of creativity and innovation within the team and across the organization, encouraging team members to share ideas and experiment with new approaches.

  • Time management: Excellent time management skills to prioritize tasks and meet deadlines.

Quyền lợi được hưởng

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Tổ Phần Hesman Việt Nam (shopdunk)
Hesman Việt Nam (shopdunk) Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM là công ty hoạt động trong lĩnh vực buôn bán thiết bị và linh kiện điện tử, viễn thông từ khi thành lập năm 2016. Đội ngũ của chúng tôi bao gồm những nhân viên có kinh nghiệm và trình độ chuyên môn cao, đảm bảo cung cấp cho khách hàng những sản phẩm tốt nhất.

Với mục tiêu là đạt được sự tin tưởng của khách hàng và phát triển khả năng của công ty, CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn cố gắng để cung cấp dịch vụ xử lý đơn hàng tốt nhất cho khách hàng. Công ty chú trọng phẩm chất vận hành và đảm bảo sự hài lòng của khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm chất lượng cao và giá cả hợp lý.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định  

Các hoạt động ngoại khóa

  • Party thường niên cuối năm 
  • Teambuilding, gala dinner

Lịch sử thành lập

  • Thành lập từ năm 2012, ShopDunk là chuỗi siêu thị Apple, chuyên bán iPhone, iPad, MacBook…Ban đầu, thương hiệu ShopDunk thuộc sở hữu của công ty S&D. Với version 1.0, cụm từ “ShopDunk lừa đảo” xuất hiện rất nhiều trên internet.Nhưng từ tháng 7/2016, ShopDunk đã được đổi chủ sở hữu sang công ty TNHH Hesman Việt Nam, trở thành version 2.0. Từ thời điểm đó, ShopDunk đã không còn tình trạng bán hàng chất lượng thấp. Không những thế, chúng tôi còn ngày càng nâng cấp dịch vụ bảo hành để ShopDunk thực sự là điểm đến của iFan.

Mission

  • Công ty cũng luôn tập trung vào việc cung cấp các sản phẩm đa dạng, đáp ứng được nhu cầu khách hàng. CÔNG TY CỔ PHẦN HESMAN VIỆT NAM luôn tạo ra các giải pháp khác nhau và đi đầu trong việc phát triển các sản phẩm để đáp ứng nhu cầu của khách hàng.

Review Hesman Việt Nam (shopdunk)

2.5
2 review

Những nghề phổ biến tại Hesman Việt Nam (shopdunk)

Bạn làm việc tại Hesman Việt Nam (shopdunk)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hesman Việt Nam (shopdunk)

Hesman Việt Nam (shopdunk)

Click để đánh giá