Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
MAIN RESPONSIBILITIES
1. Content Strategy:
Develop and execute a comprehensive content strategy aligned with the overall marketing and business goals of all campuses.
Look after all campus content plans and synergize for the best impact
Analyze communication trends to choose suitable themes/content for communication in each stage and specific campaigns.
Measure the effectiveness of communication of the implemented content. Monitor and report Content effectiveness to direct management.
Collaborate with team members and cross-functional teams to understand business objectives and create content plans to support those objectives.
2. Content Creation:
Develop (write, create) content for articles/videos/images on the website, blog, forums, social media applications, etc., related to the school or target customers.
Create content using language and images that convey brand messages, building customer brand awareness.
Ensure all content is well-researched, accurate, appropriate, and tailored to the target audience.
Write and edit content with a focus on clarity, consistency, and alignment with the organization’s voice.
3. Collaboration:
Work closely with the marketing, design, and product teams to ensure the content released is aligned with Schools’s image and design standards.
Tasks are assigned by the line manager.
Collaboratively work with booking agency to ensure the booking plan is timely and effectively implemented and monitored.
EXPECTED DIMENSION
Monitor user interactions daily on the school's digital channels.
Produce posts on Facebook, Instagram, YouTube, and websites….
Track and develop interactions on the School’'s social media pages: Facebook, Instagram, YouTube, and LinkedIn…
Generate trendsetting, standout content compared to the general landscape of international schools.
Understand the target audience's psychology and create compatible content to attract them, turning them into potential customers.
Support in ensuring the Enrollment department's Key Performance Indicators (KPIs).
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor’s degree in marketing, Communications, Languages, or a related field.
Have at least 4-5 years of experience in communications, especially in positions related to content development and creativity.
Experience working in schools, particularly in the international school sector.
Exceptional writing and editing skills, with attention to details.
Proficiency in using content management systems and social media platforms.
Experience with analytics tools to measure and optimize content performance.
Knowledge of SEO, SEM, social media marketing, and other digital marketing strategies.
Excellent project management and organizational skills.
Creative mindset with the ability to think strategically.
Skills in planning, organizing, and executing projects effectively.
Proficiency in English, both written and verbal.
Capability to conduct thorough research and gather relevant information.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.