This role is perfect for an individual who thrives in a team environment, possesses a sales mindset, and is highly self-motivated. You will be working with some of the world's leading global organisations, offering you an unparalleled platform to grow and excel. At Robert Walters, we believe in nurturing careers, with 90% of our management team comprising internal hires.
What You'll Do
As a Recruitment Consultant, your role will be multifaceted, involving both client-facing tasks and candidate management. You will be responsible for generating new client leads, understanding their unique business needs, and building lasting relationships. Additionally, you will manage a large network of candidates, providing them with valuable career consultation services. Your role will also involve managing the interview process and negotiating remuneration packages on behalf of clients. This role requires someone who thrives in a dynamic environment, enjoys interacting with people, and has strong business acumen.
- Generate new client leads and present unique selling propositions
- Gain a thorough understanding of the client's business, culture and resourcing requirements
- Build long-term relationships with new and existing clients
- Develop and implement short and long-term recruitment campaigns
- Provide consultation to a large network of candidates with both immediate and long-term career needs
- Manage the interview process and negotiate with clients on remuneration packages
- At least 3 years of work experience in any field or job function
- Strong sales mindset with determination to succeed
- Fluency or business level of English communication
- Ability to work under pressure in a dynamic environment
- Team player mentality, self-motivation, and resilience
- Strong interpersonal skills and ability to engage with various stakeholders
We build deep, productive relationships, helping high-profile candidates seize amazing career opportunities with leading businesses worldwide. By doing so, we empower individuals and organisations to fulfil their unique potential. We celebrate individual talent, entrepreneurial spirit, genuine teamwork and personal success every day.
Apply today by clicking on the link or drop me your interest by email at [email protected]
Due to the high volume of applications we are experiencing, our team will only be in touch with you if your application is shortlisted.
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.