Việc làm HADU VIỆT NAM

Cập nhật 29/10/2024 11:08
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN HADU VIỆT NAM
Cargo Sales Executive
HADU VIỆT NAM
60 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 07/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTION

  • Coordinate with Cargo Manager for overall managing on allocation, space allocated to agents (GCAs & Local), guidance on space utilization & flight load planning
  • Sales activities (both outdoor & indoor) to agents for cargo to fill up flights. Close working with Cargo Manager for proper Pricing scheme to ensure Revenue & Profit are achieved.
  • Monitor space availability ex hub for sales orientation.
  • Support Cargo Manager in market rate update/competition trend/feedback by customer in terms of pricing.
  • Support Manager to develop other products within team.
  • Working in close contact with the Customer Service team provides the first point of contact for clients.
  • The purpose of the department is to provide an excellent customer experience throughout all steps of a shipment, from pre-sale to after-sale.
  • Utilize fully all chances about the space as well as the rates to increase the volume/selling rate to make the highest revenue and profit.
  • Work with team and airlines principal for space from hub.
  • Ensures customers are: providing information on the status of a shipment, proactively advising customers in case of irregularities, and starting the tracing process;
  • Responsible for accurate invoicing by matching the bookings to the correct rates and conditions, and deal with customer rate disputes.
  • Take care of services to limit missing/damaged/delayed so that the freight arrives destination as scheduled
  • Respond all involved requirements to the customers in case of delay/missing/damaged/ no information …
  • Advise and Instruct the customers all regulations and requirements from Head Office to avoid the problems
  • Take care the key and new customer accounts and Often proactively interact with the customers
  • Making the weekly/monthly report as required.

Yêu Cầu Công Việc

  • Having 2-3 years of sales experience at coloader or forwarder (air cargo) companies.
  • Having knowledge of Cargo Industry, customer service processes, procedures & products, and booking tools;
  • Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade, Logistics, Supply Chain.
  • Prefer candidates who have knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo.
  • Fluent in English.
  • Good in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
  • Be willing to work overtime and follow the airline's work schedule.
  • Strong communication and customer focus.
  • Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
  • Ability to work independently and as part of a team.
  • Positive attitude and a willingness to learn.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
30 Phan Thúc Duyện, Phường 4, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN HADU VIỆT NAM
HADU VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
BT3/16A4 làng Việt kiều Châu Âu, Phường Mộ Lao, Quận Hà Đông, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.

Những nghề phổ biến tại HADU VIỆT NAM

Bạn làm việc tại HADU VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HADU VIỆT NAM

HADU VIỆT NAM

Click để đánh giá