Mô tả công việc
- Identifying need periods and adapting strategy and promotional campaigns accordingly
- Immediate and timely communication to Sales team and property on site teams, developing longterm professional business relationships.
- Update action plans and financial objectives quarterly
- Identify new markets and business opportunities, acquiring and developing new business accounts and preparing sales proposals for clients
- Implement all sales actions plans related to this market as outlined in yearly strategy
- Conduct daily sales calls and evaluations with partners
- Represent hotel in various events and exhibitions
- Help out the team with any other client events and sales calls
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- Bachelor or undergraduate degree in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related specialties;
- At least 3 to 4 years of experience in sales leisure
- Knowledge of leisure travel and hospitality, and other related tourism industries required.
- Must show pattern of significant growth and consistency in prior work experience.
- To effectively communicate with guests, oral fluency in English is required
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.