Mô tả công việc
• Perform supplier market analysis, category analysis, and supply risk analysis, and develop TCO understanding, as well as the map of how sourcing process and channels work within the locally managed category (At Market), and identify improvements to be targeted,
• Prepare and execute negotiation events seeking best TCO contracts and beneficial commercial agreements with suppliers for the locally managed categories (at Market level)
• Ensure effective contract management follow up activities are in place ( e.g. legal Contracts, purchasing info records, master data, etc).
• Establish relationships with key stakeholders to integrate category plans and outcomes in local budgets and price planning processes as required (for necessary categories)
• Ensure Compliance to Nestlé's business principles, policies, standards and Procurement Policy, Procurement Standardized Model, Nestlé Supplier Code, Best Practices, etc.
• Monitor supplier performances and give the suitable actions to ensure supply & operation
• Other assignments by Line manager, i.e: Prepare monthly KPI dashboard reports / other reports by Line Manager
Yêu cầu công việc
• Has experience in negotiation.
• Has experience in import/export process
• System and software skills
- Good business writing skills
- Communication skills
- Basic problem solving skills
Quyền lợi được hưởng
Competitive welfare regime: 13th and 14th monthly salaries; awarding achievements; bonuses on major
Chăm sóc sức khoẻ
Additional insurance: Accident 24/24; Inpatient insurance (hospitalization and surgery)
Đào tạo
Training Opportunities and Career Path Development
Công ty TNHH HaDu Việt Nam đã được thành lập ngày 21 tháng 12 năm 2015 và hoạt động trên nhiều lĩnh vực khác nhau như: Hệ thống các Trung tâm massage trị liệu; Trung tâm đào tạo - thực hành nghề massage trị liệu; Dịch vụ tư vấn thiết kế, setup, đào tạo, vận hành Trung tâm Massage trị liệu; Nhượng quyền thương hiệu và sản xuất hàng hóa. Giá trị cốt lõi mà con người HaDu hướng đến là: Trách nhiệm (với cộng đồng), tận tâm (với khách hàng), trung thực (với cấp trên) và chia sẻ (với đồng nghiệp) với hy vọng có thể mang đến cho mọi người trong cộng đồng những giá trị tốt đẹp. HaDu luôn cố gắng tạo ra một môi trường làm việc vui vẻ nơi mà nhân viên được thúc đẩy làm việc chủ động, sáng tạo, có sự hợp tác cao cùng với cấp quản lý, đồng thời luôn nỗ lực để xây dựng mối quan hệ kinh doanh bền vững cùng với khách hàng của mình thông qua quá trình liên tục đổi mới và cải tiến chất lượng dịch vụ.