Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA (70%)
- Conduct regular calibration benchmarking sessions.
- Ensure that professional call, email, chat message and case standards are maintained through consistent coaching.
- Monitor and evaluate agent’s performance to identify areas for improvement and provide coaching and feedback to help improve performance.
Training (20%)
- Prepare training materials, conduct training sessions focused on customer experience when newbies on-board, new policies…
- Assess training needs and identify areas where additional training is required.
- Conduct enhancement-training when having requirements from Managers and Team Leaders.
Other tasks (10%): Handling other assigned tasks from the Managers and Team Leaders.
Yêu Cầu Công Việc
- 1 year experience in the customer contact center environment.
- 1 year experience working in a quality, service oriented environment.
- 1 year experience with training/QA job. Preferably in a customer contact center.
- Experience with communicating with staff from different ages.
- Knowledge of NinjaVan’s industry sectors is a preference.
- Colleague/University Graduation
- Planning and organizing.
- Good at English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
Provide laptop for employees
Year End Party, annual Townhall Ceremony - Thời gian thử việc: 2 months (full salary)
- Cơ hội huấn luyện:
Participate in internal training courses: online/offline
Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager, etc. - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday - Saturday (9:00 - 18:00)
- Đồng nghiệp:
Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
Young and dynamic working environment
The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country. - Phúc lợi:
"Tet" bonus
Annual salary review
Performance review from 1 - 4 months
Paid social insurance based on full salary
Attractive team-building activities, regular internal activities - Ngày nghỉ: 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- Lương: Cạnh tranh
Được ra đời với mục đích phục vụ những nhu cầu thiết yếu về bữa ăn hàng ngày của mọi gia đình. Chuỗi cửa hàng thực phẩm SIBA FOOD đem đến cho khách hàng những lựa chọn tốt nhất về thực phẩm tươi sống cùng với các loại thực phẩm khác, cung cấp cho khách hàng các lựa chọn tốt nhất về thực phẩm. Tại SIBA FOOD , chúng tôi luôn đặt tiêu chí phục vụ “ TƯƠI NGON – AN TOÀN – TIỆN ÍCH ” để đem đến sự hài lòng nhất cho khách hàng.
Ngoài các sản phẩm chủ lực là Thịt BAF MEAT và Gạo A AN, các sản phẩm khác tại hệ thống SIBA FOOD luôn tuân thủ qui trình kiểm soát kỹ lưỡng về chất lượng, xuất xứ, nhằm đảm bảo các sản phẩm luôn ở trạng thái tốt nhất khi đến tay khách hàng theo đúng phương châm “ TƯƠI NGON MỖI NGÀY”.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2020
Mission
- Tại SIBA FOOD , chúng tôi luôn đặt tiêu chí phục vụ “ TƯƠI NGON – AN TOÀN – TIỆN ÍCH ” để đem đến sự hài lòng nhất cho khách hàng.
- Ngoài các sản phẩm chủ lực là Thịt BAF MEAT và Gạo A AN, các sản phẩm khác tại hệ thống SIBA FOOD luôn tuân thủ qui trình kiểm soát kỹ lưỡng về chất lượng, xuất xứ, nhằm đảm bảo các sản phẩm luôn ở trạng thái tốt nhất khi đến tay khách hàng theo đúng phương châm “ TƯƠI NGON MỖI NGÀY”.