Mô tả công việc
- Provide attentive service and adapt to any difficulties guests may face
- Complete the following tasks: - prepare the point of sale and prep area - greet guests and provide waiter service - clean and organize the restaurant and prep area after closing
- Ensure equipment used remains in good condition Communicate and cooperate closely with other departments (kitchen, bar, lobby, banquet, etc.)
- Caring and respecting customers' need
- Ensure that the workplace is always clean, tidy and safe for goods
- Apply hotel security regulations
Quyền lợi được hưởng
• Accommodation provided.
• Duty Meal
• Offered uniform and laundry service for uniform.
• Service Charge
• Joined in the associate activities.
• Joined in the Hotel's training and development programs.
• Offered relocation, home leave allowance.
• Offered 12 vacation days/year.
• Comply with government Public Holidays.
Yêu cầu công việc
- Language skills: fluent in the national language and business English
- Guest oriented, service minded and attention to quality
- Sales acumen
- Dynamic
Yêu cầu hồ sơ
Golden Imperial Hotel Da Lat – khách sạn chuẩn 5* tọa lạc ngay tại khu đất vàng ngay trung tâm Thành phố Đà Lạt. Với các tiện ích dịch vụ độc đáo, Golden Imperial Hotel chứa đựng đầy đủ, đa dạng khuôn viên, đa dịch vụ - đa chức năng: Khu vực nghỉ dưỡng, khu vực hội họp, khu vực tổ chức tiệc ngoài trời, quầy bar sân thượng,... tất cả đều hướng đến dịch vụ hoàn hảo nhất cho du khách. Bên cạnh đó, Golden Imperial Hotel Da Lat còn lại môi trường làm việc tuyệt vời với các tiêu chuẩn cao, chuyên nghiệp, chế độ đãi ngộ hấp dẫn và cơ hội phát triển sự nghiệp rộng mở.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Mang đến chất lượng tốt nhất cho khách hàng.