Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Payroll
- Check and prepare working sheet, calculate monthly payroll accurately and timely.
- Research information for salary surveys
- Social Insurance
- Monthly reconcile reports of Social Department versus Company report and payment receipts.
- Monthly update & check sick leave document of associates.
- Monthly reconcile sick leave claim report of Social Department.
- Ensure open social insurance book and closing social insurance book on time and accuracy
- Personal Income tax
- Register PIT code for employees
- Do monthly declaration on personal income tax
- Do year-end tax finalization
- Update & follow regulations of PIT
- Welfare benefit
- Follow welfare benefit application of employees
- Check & conduct welfare benefit process
- Employee information management
- Record and update employee database timely, ensure high confidentiality
- Prepare employees and employment related documents and decisions including offer letter, labor contract, promotion, salary review…
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor degree in Human Resources Management, Accounting, Business Administration or related majors
TOEIC, TOFEL, IELTS… (ability to use English at work)
- Microsoft Office (especially in Excell)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: Parking fee
- Thời gian thử việc: 2 months of probation with full salary
- Cơ hội huấn luyện:
A2E skill training
Pre-mortems
Prioritization
Problem solving
Owner’s mindset
Idea generation
Coaching
Influencing
Courageous conversations
Effective communication
Presenting with impact
Closed-loop conversations
Creating business value
Effective meetings
Effective emailing
Organizational health - Độ tuổi: 22 - 25
- Thời gian làm việc: The working hours are from 8:00 a.m. to 5:00 p.m. on Mondays to Friday
- Đồng nghiệp: Friendly, supportive
- Phúc lợi:
Japanese Health Insurance for Staffs over 2 years contribution
Company trip, Team building activities
Holiday events - Ngày nghỉ:
Less than seven years’ service: 15 working days
Service of seven years or more: 22 working days - Lương: Cạnh tranh
Golden Imperial Hotel Da Lat – khách sạn chuẩn 5* tọa lạc ngay tại khu đất vàng ngay trung tâm Thành phố Đà Lạt. Với các tiện ích dịch vụ độc đáo, Golden Imperial Hotel chứa đựng đầy đủ, đa dạng khuôn viên, đa dịch vụ - đa chức năng: Khu vực nghỉ dưỡng, khu vực hội họp, khu vực tổ chức tiệc ngoài trời, quầy bar sân thượng,... tất cả đều hướng đến dịch vụ hoàn hảo nhất cho du khách. Bên cạnh đó, Golden Imperial Hotel Da Lat còn lại môi trường làm việc tuyệt vời với các tiêu chuẩn cao, chuyên nghiệp, chế độ đãi ngộ hấp dẫn và cơ hội phát triển sự nghiệp rộng mở.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
Mang đến chất lượng tốt nhất cho khách hàng.