Your Role
You are responsible to support our customers by providing helpful information, answering queries + resolving complaints. Utilizing your strong forwarding + market knowledge, you will provide front line support for customers to ensure customer satisfaction with our International Supply Chain (ISC) products, services + features. You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives.
Your Responsibilities
You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives.
- To qualify + enter customer orders into the operational execution process.
- To drive customer engagement, satisfaction, retention + reactivation in close cooperation with the destinations + regional stakeholders.
- To provide, document, follow-up on quotations + opportunities in line with the customer account strategy.
- To ensure complete + correct customer contact data, service data + changes in KN systems while ensuring a best-in-class onboarding + high level of data quality + timeliness including setting up + consistently providing customer reporting.
- To consistently perform purchase order + shipment qualification in line with working instructions to ensure full + complete handovers to the OCC, optimizing the customer experience.
- To contribute as process owner on continuous improvements of processes + controls for lean processes focusing on cost effectiveness + productivity.
- To document, resolve, analyze all complaints, then identify, share + eliminate root causes.
- To ensure delivery of all financial targets + strategic objectives across International Supply Chain (ISC).
- Bachelor Degree in International Business/ Supply Chain/ Logistics/ Import-Export, or related field.
- Having at least 1-year experience in the same position is an advantage.
- Basic knowledge about import / export process.
- Good at communication, customer service, problem solving, stakeholder management, time & plan management skills.
- Being careful, accountable, customer-oriented and detail-oriented.
- Good command of English.
- Efficiency in MS Office.
Our global logistics network, cutting-edge IT systems, in-house expertise and excellent customer service is proof of our dedication to be the market leader. These attributes have placed us at the forefront of our industry, and positioned us to continue increasing the scope of our customer solutions and services. Kuehne + Nagel gives employees the opportunity to learn and develop; to grow and perform to their fullest potential within a global work environment. We offer performance driven remuneration and total rewards and benefits.
Dịch vụ tuyển dụng của Headhunter HRchannels Group
Với hơn 14 năm kinh nghiệm tuyển dụng kết hợp và mạng lưới giới thiệu rộng lớn, chúng tôi có vị trí đặc biệt để nhanh chóng tìm thấy các ứng viên cấp C có trình độ cao và các ứng viên quản lý cấp cao thực hiện tầm nhìn của bạn.
Dịch vụ tuyển dụng của HRchannels là một quy trình tư vấn giúp nhà tuyển dụng:
· Xác định các ứng viên tài năng cấp C và quản lý cấp cao có trình độ cao với các kỹ năng phù hợp cho vai trò liên quan.
· Quản lý quy trình tuyển dụng các vị trí bao gồm các vị trí quản lý cấp trung đến cấp cao
· Chúng tôi sẽ chỉ gửi những đơn đăng ký phù hợp và phù hợp giúp bạn tiết kiệm thời gian quý báu
· Tiết kiệm thời gian, tiền bạc và nguồn lực với chúng tôi -Phí vô song chỉ khi đặt thành công
· Quảng cáo cơ hội việc làm trên website www.HRchannels.com
Khi bạn đã sẵn sàng tìm được nhân viên phù hợp, hãy để kinh nghiệm của chúng tôi giúp ích cho bạn.
Review HRchannels Group
Đồng nghiệp thân thiện có 1,2 người còn lại thì cũng nhiều vấn đề