Mô tả công việc
GOAL
The primary objective of the role is:
Deliver WOW experience
Pursue 4P’s quality excellence. Always looking for the opportunity to deliver the WOW moment to the guest. Engage our service and guests and strengthen guest loyalty.
Build up the team
Focus on the partner‘s development and generate a sufficient training plan. A good leader makes pepple
Build up the team who has strong passion/commitment for 4P’s quality excellence.
Inspiring the team member with a Vision/Mission statement. Be the role model to perform
THE DELIVERABLES
Quality Excellence
Be responsible for the store KPI. Consistently tracking the store performance, find out any “Not working” and take the collective countermeasure.
Strict management for food safety hygiene control.
Pursue 4P’s service standard/manuals. Make sure our partner delivers the service as 4ps standard and serves dishes in the best condition in the store operation.
Implement routine food quality check to make sure maintaining standard taste and presentation.
Commitment for food quality excellence. Serve dishes in the best condition with the right quality and right communication.
Pursue looking for the knowledge to uplift our service quality. I.e, Drinks (Wine) , Food, System APP
Deliver the wow dining experience to the guest. Encourage any touching point with guests and strengthen the connection. Deliver the memorable experience beyond the guest’s expectation.
Maintain the store ambience/ environment. Secure the guests safety as well as maintain excellent ambience
People development and training
Pick up potential candidates for the store people pipeline and make sufficient training and promotion plans.
Ensure interview, selection for all newcomers
Ensure skills partner for key positions
Make sure all teams are executing training on time for all positions
Sustainable Business development
Partner roster management: Expect the sales focus and arrange the roster to secure the profit with COL control as well as to maintain 4ps quality.
Manage expenses for ordering/purchasing to secure profit.
Stock control, inventory management, manage the COGS with safety level and export the right result on the inventory
Secure sustainable business development and make sure the store is operating with profitable conditions.
Be the owner of the store P&L
Yêu cầu công việc
Have strong leadership, management and problem solving skills
Advanced level in English (Speaking & Writing)
Work experience in Manager or Supervisor level in Food & Beverage field (Hotel/ Restaurant/ Fast food chain), high service quality.
Outstanding customer service mindset
Empathy with our vision
Culture fit (Omotenashi, Authenticity, Kaizen, Compassion)
Being independent, proactive, patient, high responsibility and willing to work under high pressure
Commit to the goals of leading and coaching people
Work experience in Manager or Supervisor level in Food & Beverage field (Hotel/ Restaurant/ Fast food chain)
Have Passion for Culinary
Quyền lợi
Private healthcare insurance
Competitive salary & performance based bonus
13th month bonus
Special internal discount (50%) for brands of Pizza 4P‘s, Ippudo, About Life Coffee, etc
15 annual leave days per year
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-20 01:55:03
APEC Mandala Hospitality Group là thành viên thuộc Tập đoàn APEC - một trong những nhà phát triển bất động sản, khách sạn hàng đầu Việt Nam. Quy trình quản lý của Mandala được xây dựng dựa trên tiêu chuẩn quốc tế, chuyên môn cao kết hợp với sự am hiểu địa phương, hướng tới là công ty quản lý khách sạn tiên phong tại Việt Nam với mạng lưới 10,000 phòng khách sạn 5 sao đi cùng chuỗi khách sạn đối tác 3,4 sao trải dài khắp cả nước. Được biết đến với danh tiếng là một trong những công ty quản lý khách sạn tiềm năng nhất hiện nay, mỗi GIỚI THIỆU Kho tài liệu Chuyên trang đào tạo đây) và Android (Tại đây) Khảo sát ý kiến khá Cộng đồng Hỏi đáp Cẩm nang nghề Dịch vụ Việc làm thêm Đăng ký/ Đăng nhập dự án thành công là một minh chứng cho năng lực của Mandala. Hiện chúng tôi đã và đang trực tiếp đầu tư, vận hành và quản lý chuỗi khách sạn Madala trải dài từ Bắc vào Nam, có thể kể đến Apec Mandala Hotel and Spa Bắc Ninh, Apec Aqua Park Bắc Giang, Apec Diamond Park Lạng Sơn, Apec Mandala Wyndham Hải Dương, Apec Mandala Wyndham Phú Yên, Apec Mandala Wyndham Mũi Né, Apec Mandala Wyndham Huế, Apec Mandala Dubai Tower Ninh Thuận… Nền tảng hoạt động được xây dựng dựa trên những giá trị tinh thần cốt lõi như tinh thần đạo phật, niềm tin vào con đường dẫn đến hạnh phúc, chúng tôi tập trung vào trải nghiệm khách hàng, đào tạo và phát triển nhân viên, tạo liên kết chặt chẽ với các nhà đầu tư từ khâu phát triển khái niệm kinh doanh đến xây dựng và vận hành, nhằm mang lại những kết quả tối ưu nhất. Với niềm đam mê luôn được thúc đẩy mạnh mẽ, APEC Mandala Hospitality Group tự tin sẽ trở thành nhà quản lý khách sạn và nghỉ dưỡng hiệu quả số một Việt Nam.