Mô tả công việc
Responsible for the management of the store in compliance with the company&039;s requirements and policies. Specifically, the Operations Standard, as well as planning, coaching, supervising staff, and coordinating with other departments or individuals. Inside and outside the company. To accomplish the objective and satisfy customers 100%
MONITOR THE QUALITY OF CUSTOMER SERVICE
Performing opening shift tasks
• Handle supervisors&039; work reports on facilities, grooming, and personal appearance of employees.
• Attend and actively participate in the first shift meeting.
• Ensure that the restaurant&039;s service standards are being met by regularly checking and evaluating the service provided. Make adjustments as necessary to meet the requirements.
• Assign tasks to employees and ensure they are carried out effectively.
• Provide direct support to employees in carrying out their tasks during the first shift.
During customer service
• Resolve customer complaints and questions within the assigned authority.
• Understand and clearly comprehend the promotional programs and incentives that customers are using.
• Regularly communicate with customers to understand their tastes, psychology, and preferences.
• Ensure the quality of food & drink when serving.
• Directly control all customer service activities in the restaurant, supervising, reminding, and guiding staff to perform their work.
• Handle any arising problems that exceed the capabilities of the staff, as assigned by the Restaurant Manager.
Perform closing Shift
• Submit daily reports to the restaurant manager.
• Require employees to rotate according to restaurant standards if they fail to meet or do not meet the requirements.
• Check the status of the restaurant before leaving and hand it over to the next shift.
• Supervise employees to complete the final shift of work.
Ensure human resource quality.
• Proactively provide professional training for employees according to the plan approved by the Restaurant Manager.
• Coordinate with the Training Manager in developing training plans, training content and implementing and evaluating training.
Control costs, assets, tools.
• Do a good job of inventorying and replenishing restaurant utensils and smallwares.
• Plan repairs and replacements for the Restaurant Manager
• Control restaurant costs, avoid loss and waste. Control assets, equipment, tools and instruments.
Mobilize, arrange, and roster for store
• Perform monthly timekeeping for the store
• Carry out other administrative procedures according to the company&039;s regulations.
• Monitor and remind employees to comply with labor regulations.
• Propose to recruit, reward, discipline, transfer, or terminate employees.
• Evaluate the work efficiency of department employees on a monthly basis. Evaluate employees after their probation period.
Perform other work assigned by restaurant manager.
• Perform additional tasks as requested by Restaurant Manager.
• Report daily or unexpected work as requested by the Restaurant Manager.
Yêu cầu công việc
• Ability to communicate effectively
• Ability to analyze and solve problems
• Good at English
• Continuous Process Improvement
• College degree or higher
• Experience in similar position At least 2 year
Quyền lợi
• Service charge
• New Year&039;s lucky money
• PVI accident insurance package
• Parking allowance 220k/month
• Holiday bonuses according to regulations: 1/1, 30/4, 2/9
• Participate in all types of social insurance
• Uniforms provided (with depreciation)
• TIP
• Meal allowance 30k/working day
• Annual health check- up
• Union regime (after 3 months to join): gifts on the following days: Birthday, 8/3, 20/10, 1/6, Mid- Autumn Festival, Lunar New Year, Wedding, etc.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-26 01:50:02
APEC Mandala Hospitality Group là thành viên thuộc Tập đoàn APEC - một trong những nhà phát triển bất động sản, khách sạn hàng đầu Việt Nam. Quy trình quản lý của Mandala được xây dựng dựa trên tiêu chuẩn quốc tế, chuyên môn cao kết hợp với sự am hiểu địa phương, hướng tới là công ty quản lý khách sạn tiên phong tại Việt Nam với mạng lưới 10,000 phòng khách sạn 5 sao đi cùng chuỗi khách sạn đối tác 3,4 sao trải dài khắp cả nước. Được biết đến với danh tiếng là một trong những công ty quản lý khách sạn tiềm năng nhất hiện nay, mỗi GIỚI THIỆU Kho tài liệu Chuyên trang đào tạo đây) và Android (Tại đây) Khảo sát ý kiến khá Cộng đồng Hỏi đáp Cẩm nang nghề Dịch vụ Việc làm thêm Đăng ký/ Đăng nhập dự án thành công là một minh chứng cho năng lực của Mandala. Hiện chúng tôi đã và đang trực tiếp đầu tư, vận hành và quản lý chuỗi khách sạn Madala trải dài từ Bắc vào Nam, có thể kể đến Apec Mandala Hotel and Spa Bắc Ninh, Apec Aqua Park Bắc Giang, Apec Diamond Park Lạng Sơn, Apec Mandala Wyndham Hải Dương, Apec Mandala Wyndham Phú Yên, Apec Mandala Wyndham Mũi Né, Apec Mandala Wyndham Huế, Apec Mandala Dubai Tower Ninh Thuận… Nền tảng hoạt động được xây dựng dựa trên những giá trị tinh thần cốt lõi như tinh thần đạo phật, niềm tin vào con đường dẫn đến hạnh phúc, chúng tôi tập trung vào trải nghiệm khách hàng, đào tạo và phát triển nhân viên, tạo liên kết chặt chẽ với các nhà đầu tư từ khâu phát triển khái niệm kinh doanh đến xây dựng và vận hành, nhằm mang lại những kết quả tối ưu nhất. Với niềm đam mê luôn được thúc đẩy mạnh mẽ, APEC Mandala Hospitality Group tự tin sẽ trở thành nhà quản lý khách sạn và nghỉ dưỡng hiệu quả số một Việt Nam.