Mô tả công việc
- Purchase stationery and facilities, transportation arrangement
- Plan & implement employee & community engagement activities
- Coordinate with the team for organizing company activities, training, event & meeting
- Manage administration expenses, costs and invoices efficiently as company process
- Receive/dispatch courier, inter-office mail/express delivery as needed
- Rubbish control
- Support Superior for further inquiries or reports
Yêu cầu công việc
- Good communication and interpersonal skills
- Good in time management and organization
- Teamwork and willing to do attitude
- Preferably candidate has at least 1 year of experience in admin works, coordinator or relevant industry
- Proficient in using MS Office
- English communication
Quyền lợi được hưởng
Social insurance as Vietnam Law
Private health insurance, 24/24 insurance for employee
Paid leaves: 12 days annual leaves and 07 days sick leaves
Annual salary review
Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam được chuyển đổi mô hình từ Ngân hàng TMCP Xây dựng Việt Nam theo quyết định số 250/QĐ-NHNN ngày 05/03/2015 của Ngân hàng Nhà nước. Tên Tiếng Việt, tên viết tắt Tiếng Việt, tên Tiếng Anh và tên viết tắt Tiếng Anh lần lượt là: Ngân hàng thương mại trách nhiệm hữu hạn một thành viên Xây dựng Việt Nam - Ngân hàng Xây dựng - Construction Bank – CB.
Sau 3 năm chính thức trở lại hoạt động, đến nay, Ngân hàng Thương mại TNHH MTV Xây dựng Việt Nam có vốn điều lệ đạt 3.000 tỷ đồng cùng hệ thống mạng lưới hơn 100 điểm hoạt động trên toàn quốc. Là Ngân hàng 100% vốn sở hữu Nhà nước với sự hỗ trợ toàn diện của Vietcombank về quản trị, công nghệ, khách hàng, thanh khoản…Ngân hàng Xây dựng định hướng phát triển trở thành một ngân hàng bán lẻ đa năng trên nền tảng công nghệ hiện đại.