- Strategic Leadership and Planning (35%)
- Define and support the overall Brand & Marketing integrated strategy in collaboration with the regional marketing team.
- Develop and execute Go-to-Market Strategies, including ATL/BTL/TTL or 360 Plans, to ensure cohesive and impactful brand presence.
- Identify target audiences, set objectives, and outline desired outcomes for marketing campaigns
- Brand Management (20%)
- Ensure a coherent and consistent brand image across all retail touchpoints in our customers' physical stores.
- Drive meaningful campaigns, partnerships, tie-ups, and promotions to enhance brand relevance and strengthen brand and customer engagement
- Budget Management (15%)
- Ensure efficient use of the assigned budget to deliver maximum brand amplification.
- Track and report on marketing expenditures, ensuring cost-effective strategies and high ROI
- Campaign Development (20%)
- Develop and oversee the content of marketing campaigns, ensuring alignment with brand guidelines and market requirements.
- Lead in-house marketing team and creative agencies to develop communication ideas and collateral for campaign projects
- Market Insights and Trends (5%)
- Identify new trends and insights to drive effective marketing activities that increase brand awareness, consideration, and conversion.
- Analyze market data and recommend innovative strategies to stay ahead of industry trends
- Collaboration and Execution (5%)
- Work with internal and external teams to ensure that tasks are completed, and programs are delivered on time
- Execute all public relations activities, including liaising with agencies to craft adaptable PR plans for the local market
- Develop and execute creative marketing events and all communications initiatives in accordance with the principal's strategic direction
- Proven track record of developing and executing successful marketing campaigns.
- Strong leadership and team management skills.
- Excellent communication and interpersonal skills. English language proficiency is preferred.
- Proficiency in digital marketing tools and platforms.
- Strong analytical skills and ability to interpret data to make informed decisions.
- Ability to work independently and manage multiple projects simultaneously
- Bachelor’s degree in marketing, Business Administration, or a related field.
- At least 6-8 years of experience in marketing, with a focus on FMCG and rural markets
- Stakeholder management - working together with multiple ops personnel
- Strategic and Results-driven – strong in conceptualizing and planning
- Leadership - the candidate will lead the local marketing team
- Strong Analytical Skills - ability to interpret data to make informed decisions
- Comfortable with uncertainty - the role will evolve according to business needs
- Advanced English
Ngân hàng Trách nhiệm hữu hạn Indovina (Indovina Bank Ltd. - IVB) là ngân hàng liên doanh đầu tiên tại Việt Nam được thành lập ngày 21 tháng 11 năm 1990 theo Giấy phép Đầu tư số 135/GP của Ủy ban Nhà nước về Hợp tác và Giấp phép hoạt động số 08/NH-GP do Ngân hàng Nhà nước Việt Nam cấp ngày 29 tháng 10 năm 1992. Hiện nay, IVB đã được Ngân hàng Nhà nước Việt Nam cấp đổi sang Giấy phép thành lập và hoạt động số 101/GP-NHNN ngày 11 tháng 11 năm 2019. Các bên liên doanh của IVB hiện nay là Ngân hàng TMCP Công Thương Việt Nam (VietinBank) và Ngân hàng Cathay United (Cathay United Bank – CUB) của Đài Loan. Đến cuối năm 2018, vốn điều lệ của IVB là 193 triệu USD, trong đó VietinBank và Cathay United Bank mỗi bên góp 96,5 triệu USD.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ theo luật lao động như BHXH, BHYT, BHTN đầy đủ theo quy định Nhà nước và công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các buổi tiệc tân niên, tất niên, kỷ niệm thành lập Ngân hàng...
- Tổ chức trại hè cho con CBNV
- Tổ chức các phong trào văn nghệ, thể dục thể thao
- Tổ chức lớp học yoga, khiêu vũ
- Nghỉ mát hàng năm
- Chuyến du lịch nước ngoài áp dụng cho CBNV làm việc cho Ngân hàng từ 20 năm trở lên
Lịch sử thành lập
- Ngày 21/11/1990, Ngân hàng Indovina Bank (IVB) chính thức thành lập
- Tháng 10/1992, Chi nhánh Hà Nội được cấp giấy phép hoạt động.
- Năm 1995, Tăng vốn điều lệ lên 15 triệu USD.
- Tháng 7/2003, Thành lập chi nhánh ở Hải Phòng
- Tháng 8/2003, PT.Bank Suma chuyển nhượng toàn bộ cổ phần trong IVB cho ngân hàng PT Bank Dragang Nasional Indonesia.
- Năm 2018, Nâng vốn điều lệ lên 193 triệu USD.
Mission
Mang đến hiệu quả tài chính cho nhà đầu tư, khách hàng, cộng đồng và nhân viên. Tập trung vào phát triển nguồn nhân lực.
Review NGÂN HÀNG INDOVINA - INDOVINA BANK
Lãnh đạo quan tâm đúng mực đến đời sống nhân viên. Đồng nghiệp thân thiện cởi mở luôn giúp đỡ nhau (RV)