Việc làm Premier Residences Phú Quốc Emerald Bay

Cập nhật 06/11/2024 10:08
Tìm thấy 12 việc làm đang tuyển dụng
Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay
Head of Customer Experience - Hanoi - TA085
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 10/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Join Our Leadership Team as Head of Customer Experience at One of Vietnam’s Leading Banks.

At VPBank, we are committed to delivering exceptional banking experiences that delight our customers and drive innovation. As a Head of Customer Experience, you will play a pivotal role in leading our customer-centric transformation, driving strategic initiatives that enhance the experience for millions of customers across Vietnam and beyond.

What You’ll Do:

As the Head of Customer Experience, you will:

  • Lead the development and execution of our bank-wide CX strategy, working closely with leadership to align customer journeys with business goals.
  • Oversee all customer touchpoints, ensuring a seamless omnichannel experience across digital, mobile, and branch interactions.
  • Champion innovation by introducing cutting-edge digital tools and customer engagement methods that set VPBank apart in the market.
  • Utilize data-driven insights and customer feedback to continuously improve services, products, and customer satisfaction.
  • Foster a customer-centric culture across all divisions by collaborating with internal teams, ensuring every employee plays a role in delivering an outstanding customer experience.

Yêu Cầu Công Việc

What We’re Looking For:

We are seeking an experienced, dynamic leader with:

  • 10+ years of experience in Customer Experience, preferably in the financial services or banking sector.
  • A deep understanding of digital transformation and the ability to implement innovative CX solutions across multiple channels.
  • Strong leadership and team management skills, with experience driving cross-functional collaboration.
  • Proven ability to use data insights to enhance customer journeys and improve key performance metrics.
  • Exceptional communication skills and the ability to engage with executive leadership and key stakeholders.

Why Join Us?

  • Opportunity to lead transformative CX initiatives in one of Vietnam's largest and most innovative banks.
  • Opportunity to shape the future of banking customer experience in a fast-evolving industry.
  • Work in a dynamic, growth-oriented environment where your contributions will have a significant impact on the bank's success.
  • Enjoy a collaborative and inclusive workplace, with access to ongoing professional development and growth opportunities.

Apply Today

If you are ready to drive customer experience excellence and play a key role in transforming the future of banking, we’d love to hear from you. Apply now and become part of a team dedicated to innovation, leadership, and delivering world-class experiences.

BENEFITS

• Attractive income, competitive salary and bonus according to ability
• Bonus on Holidays and New Year (according to banking policy from time to time)
Get preferential loans according to the bank's policy from time to time
• Attractive leave mode according to job rank
• Compulsory insurance according to labor law & VPBank care insurance for employees depending on rank and working time
• Participate in training courses depending on the Training Framework for each position
• Working time: Monday - Friday & Saturday morning (two Saturday mornings/month off)
• Dynamic, friendly working environment with many opportunities for training, learning and development; participate in many interesting cultural activities (sports event, talents, teambuilding activities...)

Địa điểm làm việc

Hà Nội
89 Láng Hạ, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay
Premier Residences Phú Quốc Emerald Bay Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Kem Beach, An Thoi Ward, Phu Quoc City, Kien Giang Province, Vietnam

Tọa lạc tại Bãi Kem – một trong top 100 bãi biển đẹp nhất thế giới, Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay chính là khu nghỉ dưỡng dành cho gia đình, các cặp đôi và các nhóm bạn yêu thích sự vui nhộn và sáng tạo. Khu nghỉ dưỡng chỉ cách sân bay quốc tế Phú Quốc 25 phút và cách trung tâm Dương Đông 40 phút lái xe.

Tại Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay, du khách có thể thực sự “sống phong cách” – từ việc lưu trú tại hệ thống phòng nghỉ đa dạng với 752 phòng được thiết kế trẻ trung và hiện đại cùng tầm nhìn ra bờ biển xanh ngọc bích, đến tận hưởng những trải nghiệm ẩm thực thú vị và nâng cao tinh thần với các hoạt động giải trí đa sắc màu.

Hướng đến việc trở thành trung tâm văn hóa của khu vực Nam đảo Phú Quốc, Premier Residences Phu Quoc Emerald Bay mang đến vô vàn các hoạt động giải trí đa sắc màu dành cho du khách, giúp kết nối mọi người đến gần nhau hơn. Khu nghỉ dưỡng là sự kết hợp hoàn hảo giữa phong cách nghỉ dưỡng hiện đại và những trải nghiệm độc đáo, tạo nên dấu ấn thú vị trong chuyến hành trình của du khách đến với “đảo ngọc”.

Những nghề phổ biến tại Premier Residences Phú Quốc Emerald Bay

Bạn làm việc tại Premier Residences Phú Quốc Emerald Bay? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Premier Residences Phú Quốc Emerald Bay

Premier Residences Phú Quốc Emerald Bay

Click để đánh giá