Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Priorities
Strategic Planning: Develop a country-specific marketing plan alongside the Country Director, ensuring alignment with the global brand and adapting to market trends.
Content and Asset Management: Supervise the organization and regular updates of destination-specific marketing assets and collaterals, including Marketing inspections in Vietnam.
Competitor Analysis: Oversee competitor research and market analysis, delegating specific tasks to the Executive and providing strategic insights to the Country Director and Marketing Director.
Sales and Operations Team Support: Ensure the Sales and Operations team are provided with the necessary materials they need to communicate with clients.
Event and Trade Show Coordination: Support trade shows, industry events, and promotional activities within and related to the destination.
Easia Partners Program Development: Drive engagement and growth of Easia Partners within the destination, focusing on partner relationships and program expansion in collaboration with the Easia Partners Brand Manager and Country Director.
Communication Calendar Coordination: Adhere to the communication calendar, coordinating regularly with Production, Sales, and Creative teams to align timelines for launches, content, and events
2. Other Tasks
Participate in regional initiatives, such as FAM trips, training, and conferences, as required by the Marketing Director.
Mentor the Destination Marketing Executive, enhancing their skills and gradually increasing responsibilities to support their professional growth.
Yêu Cầu Công Việc
1. Competency
Fluent in English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage
Proactive, determined, rigorous, methodical
High attention to detail
Good critical & analytical thinking
Confident in delivering training to Cambodian and foreign staff
Good communicator with excellent presentation skills
Must enjoy a structured working environment
Must be able to work autonomously, yet as part of a larger team
Familiarity with HubSpot and/or Asana is an advantage
Open to Expats and foreigners
Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
2. Education
- University: Bachelor’s or Master’s degree in a related field
3. Experiences
- 5+ years in a marketing role within tourism or travel, with a focus on strategy and content creation.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Nằm dọc trên bãi biển Cửa Đại, Renaissance Hoi An Resort & Spa như một nét hiện đại chấm phá giữa lòng phố cổ hàng trăm tuổi. Từ Khu nghỉ, du khách dễ dàng đến tham quan các danh lam thắng cảnh nổi tiếng của Việt Nam được UNESCO công nhận là di sản văn hóa thế giới như Phố cổ Hội An, Kinh thành Huế hay Thánh địa Mỹ Sơn. Không gian nghỉ dưỡng được thiết kế theo lối kiến trúc hiện đại với những nét tinh tế và sang trọng. 217 phòng nghỉ và biệt thự đều được trang bị đầy đủ những tiện nghi cao cấp theo tiêu chuẩn 5 sao đẳng cấp Quốc tế.
Đến với Renaissance Hoi An Resort & Spa, du khách sẽ thỏa thích buông mình dưới làn nước mát lạnh tại khu vực hồ bơi, thư giãn trên những bãi cát dài trắng mịn và đắm mình trong không gian đẳng cấp tại nơi đây. Bên cạnh đó, nơi đây còn là địa điểm tổ chức sự kiện và hội nghị lý tưởng. Với 01 phòng Ballroom rộng 525m2 và 02 phòng Meeting room rộng 60m2, đầy đủ không gian để phục vụ cho sự kiện của quý khách.