Các phòng ban đang tuyển dụng tại SAPO Technology

Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Tài chính - Kế toán
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm SAPO Technology

Cập nhật 13/02/2025 21:41
Tìm thấy 31 việc làm đang tuyển dụng
SAPO Technology., JSC
Learning & Development Manager
SAPO Technology 2.9★
91 đánh giá 274 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 06/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Job Summary:
The Learning and Development (L&D) Manager will play a critical role in fostering a high- performance culture by designing and implementing strategies for employee learning, development, engagement, and internal communication. This role will focus on building skills, enhancing engagement, and promoting communication that aligns with our values and goals, creating a motivated and well- informed workforce.
Key Responsibilities:
Learning & Development:

Training Initiatives: Oversee the design, coordination, and delivery of training programs, workshops, e- learning, and development initiatives to ensure employees’ continuous growth.
Strategy and Program Design: Develop and implement L&D strategies that align with the company’s goals, identifying training needs and skill gaps across departments.
Career Development: Work with department heads to create career paths and succession planning, enabling talent mobility within the organization.
Evaluation: Measure and assess the effectiveness of L&D initiatives through feedback, performance improvements, and key metrics, adjusting programs as needed.

Employee Engagement:

Engagement Strategy: Develop and lead employee engagement initiatives to foster a positive work environment, including recognition programs, surveys, and feedback loops.
Culture Champion: Drive and enhance company culture by designing and implementing engaging programs that foster teamwork, innovation, and promote collaboration.
Events and Activities: Organize engagement events such as team- building activities, wellness programs, and internal networking opportunities.

Internal Communication:

Employee Feedback: Establish channels for employee feedback and dialogue, working closely with leadership to address and respond to employee insights and suggestions.
Communication Framework: Develop an effective internal communication strategy to ensure timely, clear, and relevant communication across all levels of the organization.
Content Creation: Craft and disseminate internal content including newsletters, announcements, intranet updates, and email communications to promote transparency and drive engagement.

Team Management:

Other tasks by Line Manager
Set individual objectives, periodically reviewing and assessing performance of direct reports
Provide coaching and advice to junior team members

Yêu cầu công việc

At least 08 years of working experience and 02 years in at similar position.
Proven ability to design and implement effective L&D programs.
Major in Human Resources/ Organizational Development/ Education/ Business or have a passion for it.
Organisational Diagnosis
Strong communication and interpersonal skills.
Learning & Development Strategy
Good communication skills
A Bachelor&039;s degree or equivalent
Experience with digital learning platforms and employee engagement tools.
Collaboration
Developing people
Demonstrated ability to foster engagement and a positive work culture.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-07 23:55:02

Khu vực
Báo cáo

SAPO Technology., JSC
SAPO Technology Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
  • Được thành lập từ 20/08/2008, với khả năng và hướng đi rõ ràng, Sapo nhanh chóng khẳng định được vị trí hàng đầu trong việc xây dựng nền tảng công nghệ hỗ trợ lĩnh vực bán lẻ và TMĐT. Tính đến tháng 1/2023, Sapo đã đồng hành cùng hơn 190,000 Doanh nghiệp và chủ kinh doanh trên hành trình phát triển, trở thành Nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh được sử dụng nhiều nhất Việt Nam.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Bóng đá
  • Bóng bàn
  • Thể thao
  • Party
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • Tháng 9/ 2013: Sapo mở chi nhánh tại Hồ Chí Minh
  • Tháng 4/ 2018: Bizweb và Sapo chính thức hợp nhất trở thành nền tảng quản lý và bán hàng đa kênh Sapo với hơn 47,000 khách hàng
  • Tháng 10/ 2014: Ra mắt phần mềm quản lý bán hàng thông minh Sapo.vn
  • Tháng 1/ 2014: CYBERAGENT VENTURES - quỹ đầu tư thuộc tập đoàn Cyberagent Nhật Bản đầu tư vào Bizweb
  • Năm 2015: Sapo được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2015 với hơn 5000 khách hàng
  • Năm 2013: Bizweb đã ghi danh vào giải thưởng Nhân tài đất Việt 2013 với hơn 4000 khách hàng
  • Năm 2012: Bizweb được trao tặng danh hiệu Sao Khuê năm 2012 với hơn 2000 khách hàng
  • Năm 2010: Sapo cho ra mắt giải pháp bán hàng trực tuyến Bizweb
  • 2008: Công ty được thành lập

Mission

Ngay từ khi thành lập, Sapo đã xác định cho mình sứ mệnh “Làm cho việc bán hàng dễ dàng hơn”.


Review SAPO Technology

2.9
91 review

17/02/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Đồng nghiệp nhiệt tình, nhưng lương không rõ ràng (CTT)

23/01/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Chính sách lương thưởng không rõ ràng, lương bèo bọt, nghỉ việc thì quịt của nhân viên (CTT)

23/10/2023
Nhân viên tại Hà Nội

Lương thấp, intern không có lương, không có thưởng tết, nợ lương nhân viên cũ chưa trả, làm ngày làm đêm nếu nó lỗi t2-cn (CTT)

Những nghề phổ biến tại SAPO Technology

Bạn làm việc tại SAPO Technology? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SAPO Technology

SAPO Technology

Click để đánh giá