Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Propose to superiors the business potential of the PB center to build the center's overall business strategy and goals in accordance with the bank strategy and budget.
2. Manage and promote sales & advisory activities at the PB center to ensure completion/exceeding of assigned business targets and effective use of budget in providing services
3. Manage credit quality, supervise and support PB center sales team to control credit quality of customers under the PB center's management
4. Personnel management
- Contribute inputs to build the annual personnel staffing of the PB center in accordance with the staffing and budget of the RB Division
- Recruit employees & ensure both quality and quantity, lead and optimize the skills and knowledge of employees, train and develop the team and each individual employee of the PB center
5. Represent the PB center in meetings with state agencies and partners (State Bank, audit...)
Yêu Cầu Công Việc
1. Educational Qualifications
- University graduates in Finance/Economics…
- MBA/CFR/CFA/others preferred
2. Relevant Experience
- Minimum 10 years in Banking, minimum 5 years in retail banking, with branch management experience
3. Relevant Knowledge/ Expertise
- Understanding of legal regulations on bank credit; Bank & investment policies, regulations, and products for retail customers
- Have good knowledge ofinvestment, finance, appraisal, and credit risk management
4. Skills
- Customer management
- Negotiation and relationship building
- Planning & management
- Communication & teamwork
5. Others
- Compliance with policies and regulations
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
SUPER HOTEL Candle Hà Nội là một trong những dự án của Tập đoàn Nhân Nghĩa, được khởi công xây dựng năm 2007 với tổng mức đầu tư hơn 40 triệu USD, Candle Hotel đã được khẳng định đạt tiêu chuẩn khách sạn 4 sao và chất lượng dịch vụ hạng sang. Những nét độc đáo của kiến trúc tân cổ điển, sự tinh tế t rong đường nét, mới lạ trong cách phối hợp đã góp phần tạo nên một không gian kiến trúc sang trọng, lịch sự mang đẳng cấp Quốc tế mà vẫn đậm đà bản sắc Á Đông.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,