Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Scope of work:
PLANNING:
- Work with Strategic Planner to develop proposals (Insights, key message, tagline, content pillar, article outline, demo post, community topic…)
- Content direction, Social activities planning.
EXECUTION:
- Work with Account team to create and follow a strict content development and marketing plan for each client.
- In charge of all content for projects including Advertorial, Editorial PR articles, Facebook post, Ads, etc. Creating and producing social content for all channels such as: Facebook, Youtube, Tiktok, Instagram, Zalo, Twitter…
- Work well with design team to create visuals for digital content.
- Monitor and evaluate the effectiveness of social content marketing activities.
- Quality control outsourcing and freelancing.
- Research social trend, adapt and propose to planner & creative team to develop content tactics
- Keep up to date with popular culture and trends
- Maintain the spirit and values of the agency to the team
Yêu Cầu Công Việc
Required skills and experience:
- 3+ years working experience in an advertising agency. Have experience in related positions is great.
- Willing to grow and thrive is gorgeous.
- Excellent writing & speaking skill.
- Good communication and presentation skills.
- Capable of inspiring.
- The ability to articulate thoughts into concrete ideas using words and visual to adapt in situation or solve the issues on spot.
- Have a sharp solution-oriented attitude instead of not blaming others.
- Understand the ecosystem of the digital and physical world.
Why should you apply for Blueseed ?
- Competitive salary
- Quarterly Incentives according business result and performance working
- Adjust salary annually
- Join in teambuilding, the birthday of employee monthly, year-end party, the birthday of
- company…
- Feel safe with premium Health insurance policies after 1-year working
- Maternity support policy for female employees after 1-year working
- Contribute your opinion and be valued by management and colleagues
- Be recognized (via career enhancement) for your working dedication and achievements
- Enjoy modern working facilities
- Light snacks available to all staff every day
- Succeed as part of a young, motivated and successful team
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 15 Tr - 20 Tr VND
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)