Mô tả công việc
Manages all functions of the Food Production and Stewarding operations to achieve the optimum departmental profit.
Manages all functions of the Food Production and Stewarding operations to achieve the optimum quality level of food production and sanitation.
Oversees special events and special food promotions.
Makes recipes and maintains up-dated and accurate costing of all dishes prepared and sold in the Food and Beverage operation
Develops and writes standard recipes Develops new dishes and products.
Takes steps to ensure that outstanding culinary technical skills are maintained.
Maintains comprehensive product knowledge including ingredients, equipment, suppliers, markets and current trends and make appropriate adjustments to kitchen operations accordingly.
Controls and analyzes, on an on-going basis, the level of the following:
O Sales.
O Costs.
O Issuing of food.
O Quality and presentation of food products.
o Condition and cleanliness of facilities and equipment.
o Guest satisfaction.
o Marketing.
Develops with the Training Manager training plans, develops training material in accordance with Accor guidelines and implements training plans for the Food Production employees and other Food and Beverage employees.
Develops with the Director of Food and Beverage popular menus offering guests value for money in accordance with Accor guidelines
Plans and organizes with the Director of Food and Beverage successful Food and Beverage activities in the hotel and overseas
Attends and participates to other meetings as required by the administrative calendar
Keeps an up-dated Hotel Policies and Procedures file and up-dated files on the following Food Production matters:
o Recipes
o Finance
o Standards.
o Personnel and Training
o Outlets
o Promotions.
o Meetings
o Projects
o Material and Equipment
o Miscellaneous
Sets Food Production and Stewarding goals and develops strategies, procedures and policies
Determines with the Finance Director the minimum and maximum stocks of all food, material and equipment Sets standards of all food and equipment purchases in accordance with Accor guidelines
Monitors local competitors and compare their operation with the hotel Food and Beverage operation
Works with Human Resources on manpower planning and management needs
Works with Financial Controller in the preparation and management of the Department’s budget.
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment / Môi trường làm việc chuyên nghiệp
- Opportunity to access variety of training programs conducted by the Hotel & Group / Cơ hội tiếp cận đa dạng các chương trình đào tạo do Khách sạn & Tập đoàn tiến hành
- Free shuttle from Da Nang city / Xe đưa đón từ trung tâm TP Đà Nẵng.
Allowance
Off 1.5 days/ week
Insurrance Suncare
Yêu cầu công việc
-Degree or Diploma in Culinary Skills or related field.
-5 years experience as a chef, with at least 1 year in a supervisory capacity, or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
Should you feel interested in the opportunity, please send your resume to zalo: 0896 963 418
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)