- Main function: Carry out all tasks for smooth functioning and safe operation of the shopping mall by covering Facility, Security, and Infrastructure. Follow maintenance work to ensure that contracted service providers perform all contractual obligations.
- Work location: AEON MALL Binh Tan – No.01, Street 17A, Quarter 11, Binh Tri Dong B Ward, Binh Tan District, HCMC.
- Working time: Average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM – 5:30 PM & C shift 1:30 PM – 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 1-2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays.
- Report to: Executive/ Senior Executive.
- Coordinate with ADV to check safety, solve any incidents of tenants regarding equipment and technical systems such as water leaking, broken roller shutter, blackout, etc. (15%)
- Instruct operation procedures and regulations of shopping mall to tenants, suppliers, vendors and follow their implementation. (15%)
- Regularly patrol around the shopping mall to ensure that all facilities and services are provided to customers in good conditions; Deal with constructors regarding repairing and renovating work. (15%)
- Follow all fit-out work, renovation, event set-up in the shopping mall and report the schedules and relevant incidents if any. (15%)
- Check service performance of Aeon Delight Vietnam (ADV) (contracted service provider) and make suggestions for quality service improvement and cost saving. (10%)
- Handle facility and security requests from tenants and contractors. (10%)
- Summarize facility and security data & make report as required from supervisors. (10%)
- Other duties as assigned. (10%)
- Bachelor’s degree, preferably in Engineering.
- Candidates with 2 – 3 years of experience in Building Management/ Operation, Facility Management or related fields are preferred.
- Have knowledge of technical systems, safety regulations, can check and understand technical drawings.
- Good at both spoken and written English and Vietnamese.
- Good at Microsoft Office.
- Have customer focus mindset.
- Good at teamwork and coping with stress.
- Willing to work in shift.
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)