Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Meeting planned sales team goals and setting individual sales targets with the sales team
- Ensure that all documents relating to the sales department are prepared and managed in accordance with company policies & procedures. Liaise with clients to obtain all necessary documentation to market & sell projects on behalf of the client.
- Hiring and training key person to build their own team.
- Attend training courses as required and deliver training to their own team.
- Overseeing the activities and performance of the sales team, managing your team, and updating weekly report to HRBP as required.
- Lead and manage sales staff across key projects undertaken by the sales department.
- Promote Savills services in respect to, but not limited to project sales services.
- Tracking sales goals and producing weekly report to Residential Sales Director within required deadline.
- Lead and manage sales projects for Savills HCMC division.
- Liaise with senior managers and staff from other departments.
- Participating in, and promoting the sharing of knowledge, market information and professional standards within the sales department.
- Ensure the Sales Department complies with all laws related country’s law requirements.
- Manage, lead, and liaise with the clients regarding sales issues.
- Undertake domestic travel as required.
- Manage, coordinate, and ensure professional standards of the marketing of sales projects.
- Manage the preparation of accurate project marketing and sales budgets
- Ensuring the timely payment of all sales department related invoices.
Yêu Cầu Công Việc
Education:
- Strong understanding of Real Estate Market.
- Bachelor’s degree Real Estate or related fields
Communication skills:
- Strong interpersonal, negotiation and communication skills, for liaising with colleagues, customers.
PC skills:
- The ability to work with IT resources such as databases and spreadsheets, for the collection and management of information.
Experience:
- 5 years industry experience with a solid understanding of the Sales and Marketing of property covering residential, office, retail and other related projects.
- Strong understanding of property and economic principles
Language:
- Proficient English (both speaking and writing).
Key characteristics
- Strong analytical and report writing skills.
- Must understand the principles and practice of client care
- Excellent communication, interpersonal and writing skills.
- Driven, competence, flexibility and a willingness to learn;
- Excellent organizational and time management skills with the ability to multi-task;
- Literacy, for writing reports and presentations;
- Ability to work effectively under pressure.
- Creativity, imagination and the ability to use initiative;
- Good teamwork, analytical and problem-solving skills;
- Business-related awareness and a good knowledge of current affairs.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)