
This position will be responsible for Property Management operation in Prudential HCM Offices and Branch Offices remote management, and support Property Management Manager in implementing departmental tasks and ensure the staffs have a good working environment following group and local regulations & standards.
Vị trí này sẽ chịu trách nhiệm về hoạt động Quản lý tài sản tại các văn phòng Prudential Hồ Chí Minh và các văn phòng chi nhánh, và hỗ trợ Quản lý trực tiếp trong các hoạt động triển khai các công việc của bộ phận, đảm bảo nhân viên có môi trường làm việc tốt, phù hợp theo tiêu chuẩn & quy định của tập đoàn và Việt Nam.
- Walk the ground regularly to inspect the condition of the properties at HCM Offices and coordinate inspection at Branch Offices, identifying any works to be done through the appropriate plan and schedule
- Coordinate with Line Manager to deploy asset management system at HCM offices/ Branch Offices, and classify according to fitout, furniture, MEP and fire protection system, including repair and maintenance plans
- Manage service providers on maintenance works at HCM Offices/ Branch Offices and active obtain quotations for maintenance / improvement works were required from Line Manager
- Arrange and supervise the maintenance contractors’ works at HCM Offices/ Branch Offices and ensure works are properly performed
- Coordinate with related departments (Procurement, Finance and etc.) to follow up on processes, documents for inspection and payment throughout the execution of related repair&maintenance works
- Support Line Manager to develop the periodic maintenance plan of all nationwide offices, and working closely with Property Management Team to ensure works are properly performed on time as well.
- Support Line Manager and Property Management Team to make maintenance, repairs, and property annual budgets and monitor the use of these budgets during the year.
- Assist other departments such as OE, HR, IT and etc. in implementation the company's business activities at HCM Offices
- Back up Property team members in HCM Offices (if required) to ensure no PM services interruption at HCM Offices.
- Perform other tasks as appropriate within competence as assigned by Line Manager or Company management from time to time.
Prudential is an equal opportunity employer. We provide equality of opportunity of benefits for all who apply and who perform work for our organisation irrespective of sex, race, age, ethnic origin, educational, social and cultural background, marital status, pregnancy and maternity, religion or belief, disability or part-time / fixed-term work, or any other status protected by applicable law. We encourage the same standards from our recruitment and third-party suppliers taking into account the context of grade, job and location. We also allow for reasonable adjustments to support people with individual physical or mental health requirements.

Vào năm 2012, TẬP ĐOÀN CENTRAL RETAIL VIỆT NAM bắt đầu hoạt động kinh doanh tại Việt Nam với lĩnh vực thời trang. Chỉ sau 10 năm hoạt động, Central Retail đã từng bước phát triển và thay đổi hoạt động thương mại bán lẻ tại Việt Nam.
Ngày nay, công ty tự hào tiếp đón trung bình 175,000 lượt khách mỗi ngày tại hơn 340 cửa hàng & trung tâm thương mại trải dài khắp 40 tỉnh thành trên cả nước, với tổng diện tích bán lẻ lên đến hơn 1,000,000 mét vuông, tạo công ăn việc làm cho khoảng 15,000 người lao động tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24 cho chính bản thân và gia đình theo quy định của công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Hoạt động tại Việt Nam với các nhãn hàng thời trang
- Năm 2015, Mua lại Nguyễn Kim và Hợp tác với Lan Chi
- Tháng 4/ 2016, Mua lại Big C Việt Nam
- Năm 2017 - 2018, Ra mắt các nhãn hàng riêng như Kubo, hello beauty, look Cool
- Tháng 1/ 2018, Ra mắt mô hình trung tâm thương mại GO! tại Việt Nam
- Năm 2019, Tái định vị thương hiệu Big C thành GO! và tập trung chiến lược đa kênh
- Năm 2021, Mở thêm 3 siêu thị GO! mới và ra mắt cửa hàng mini go! đầu tiên
- Năm 2022, Mở thêm 1 siêu thị GO! mới và ra mắt siêu thị Tops Market đầu tiên theo khái niệm mới về Tops tại Việt Nam
Mission
- Central Retail làm cho cuộc sống của khách hàng dễ dàng hơn nhờ vào đội ngũ nhân viên nhiệt huyết, được trao quyền, tương tác hiệu quả trên nền tảng hợp tác và tư duy khởi nghiệp.
Review Central Retail Vietnam
Môi trường chuyên nghiệp(GL)
Môi trường không lành mạnh(GL)
Môi trường thì còn tùy bạn làm bộ phận nào nữa. Mình thì thoải mái, đi muộn về sớm tí cũng không sao, Buyer sẽ được cấp lap miễn phí, sếp ok(Fb)
Những nghề phổ biến tại Central Retail Vietnam
Bạn làm việc tại Central Retail Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
