Việc làm Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Cập nhật 14/09/2024 22:21
Tìm thấy 13 việc làm đang tuyển dụng
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics
HR Executive
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics
3.9
7 đánh giá 125 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Mô tả Công việc
Main tasks
Perform recruitment tasks
Collect recruitment needs from line departments
Work with leader to fill efficiently and effectively open positions
Develop a pool of qualified candidatesfor all positionsin advance
Research and recommend new sources for active and passive candidate recruiting
Create and post job advertisements, short-list CVs,conduct telephone interviews and organize interviews.
Assist in performing reference and background checks for potential employees
Perform Internal Communication tasks
Planning and deploying internal publications, news updates on Viva Engage, company fanpage.
Writing content and other necessary material to support the internal communication.
Support team in organizing events of company
Perform C&B tasks
Implement and follow up employee health insurance
Support to implement the work of state insurance sickness, maternity and health care regimes,etc.
Buy travel insurance for employees when they are on a business trip
​Other tasks as assigned by HR Leader (if any)
Collect recruitment needs from line departments
Work with leader to fill efficiently and effectively open positions
Develop a pool of qualified candidatesfor all positionsin advance
Research and recommend new sources for active and passive candidate recruiting
Create and post job advertisements, short-list CVs,conduct telephone interviews and organize interviews.
Assist in performing reference and background checks for potential employees
Planning and deploying internal publications, news updates on Viva Engage, company fanpage.
Writing content and other necessary material to support the internal communication.
Support team in organizing events of company
Implement and follow up employee health insurance
Support to implement the work of state insurance sickness, maternity and health care regimes,etc.
Buy travel insurance for employees when they are on a business tripYêu Cầu Công Việc
1. Competency
Fluent in English language
Have good knowledge of multiple areas of recruitment methodology
Strong analytical and problem-solving skills
Strong communication skills
Strong planning andorganizationalskills to balance and prioritize work
Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
2. Education
University:Bachelor's in HR management or business administration
3. Experience
Recent graduate or up to one year of experience in the HR fieldLaptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10 - Charmvit Tower, Trần Duy Hưng, Cầu Giấy

Tập đoàn Indo-Trans Logistics (ITL) được thành lập vào năm 1999 nhằm cung cấp các dịch vụ chuyên nghiệp về vận chuyển, phân phối hàng hóa bằng đường biển, hàng không, và đường bộ cũng như cung cấp các dịch vụ giao nhận kho bãi Logistics. Tập đoàn Indo Trans Logistics đã có những bước phát triển vượt bậc để hình thành một tập đoàn uy tín hàng đầu Việt Nam về cung cấp các dịch vụ vận chuyển hàng hóa và giao nhận Logistics. Với sự tham gia của đối tác chiến lược Singapore Post, mục tiêu của Tập đoàn không chỉ dừng lại ở khu vực Đông Dương mà còn vươn lên thị trường quốc tế với tốc độ phát triển, đầu tư mạnh mẽ.     

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Bạn làm việc tại Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Click để đánh giá