Việc làm Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Cập nhật 14/09/2024 22:21
Tìm thấy 13 việc làm đang tuyển dụng
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics
National Key Account Manager (FMCG)
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics
3.9
7 đánh giá 125 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 09/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

MAIN PURPOSE:

  • In charge of developing/ managing Modern Trade and Horeca customers to achieve AOP in Revenue and Profitability.
  • Accountable for channel and customer strategy setting, trading terms negotiation, customer Joint Business Plan, organizational development, and successful operation to achieve profit and sales volume objectives in assigned channels.
  • Accountable for planning and successful implementation of trade strategy in all key accounts, including Product/ Packaging, Pricing, Placement, POSM, and Promotion, to achieve the business's AOP.

KEY ACCOUNTABILITIES:

  • Responsible for Key Account channel's P&L, developing KA channel strategy and annual business plan
  • Responsible for developing and implementing a Joint Business Plan with key accounts
  • Responsible for negotiating annual trading terms with Senior Purchasing Directors of all accounts
  • Accountable for sales targets and other KPIs to be achieved daily, weekly, monthly and quarterly
  • Responsible for giving inputs, and feedback to develop channel objectives and strategies.
  • Responsible for leading the sales forecast process of KA team, including annual and 3-month rolling sales forecast
  • Responsible for yearly/ quarterly/ monthly planning and implementing of channel strategy, including that of Product/ Packaging, Pricing, Placement, POSM, and Promotion to drive primary and secondary sales for the whole area.
  • Deploy monthly/quarterly secondary sales targets, trade activation programs (product launch, display, trade promotion, consumer promotion, supporting activities, etc.)
  • Responsible for recruiting, training, and coaching
  • Responsible for professional and personal development and career planning for all staff to maintain continuity and meet the business growth
  • Responsible for building and maintaining good relationships with KA customers;
  • Reviewing customer profiles to understand well Customer insight/needs.
  • Accountable for daily/weekly/monthly sending reports accurately and timely.

Yêu Cầu Công Việc

Education/ Training Qualifications: 

  • University degree in relevant field, MBA is preferred

Experience:

  • 4 -5 years experience, Trained at multi-national, ready for broader roles
  • Vietnamese prefer, fluent English

Work-related skills:

  • Strong negotiation especially trading term.
  • Strong Analytical and planning skills
  • Strong Organizational and Leadership skills.
  • Strong and deep knowledge of category management and new product management.
  • Knowledge of Distribution and Selling Skills.
  • Knowledge of MT, Key Account Clients, Distributors, and FMCG Route to market.
  • Sales team management skills
  • Recruitment and people development skills.
  • Sales force coaching & training skills.
  • Customer and sales data management.
  • Dynamic public presentation and problem-solving.
  • Sales Ethics and knowledge of the legal aspect and the rules of competition.

Soft skills:

  • Advanced in presentation and negotiation skills
  • Advances in communication skills
  • Good priority-setting and problem-solving skills
  • Good planning/following up skills

Other special requirements (if any): 

  • Self-learning motivation

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
119-127 Nguyễn Cơ Thạch, Quận 2, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics
Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 10 - Charmvit Tower, Trần Duy Hưng, Cầu Giấy

Tập đoàn Indo-Trans Logistics (ITL) được thành lập vào năm 1999 nhằm cung cấp các dịch vụ chuyên nghiệp về vận chuyển, phân phối hàng hóa bằng đường biển, hàng không, và đường bộ cũng như cung cấp các dịch vụ giao nhận kho bãi Logistics. Tập đoàn Indo Trans Logistics đã có những bước phát triển vượt bậc để hình thành một tập đoàn uy tín hàng đầu Việt Nam về cung cấp các dịch vụ vận chuyển hàng hóa và giao nhận Logistics. Với sự tham gia của đối tác chiến lược Singapore Post, mục tiêu của Tập đoàn không chỉ dừng lại ở khu vực Đông Dương mà còn vươn lên thị trường quốc tế với tốc độ phát triển, đầu tư mạnh mẽ.     

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Bạn làm việc tại Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Tập đoàn ITL Indo Trans Logistics

Click để đánh giá