Mô tả công việc
Thuan Thien Heritage Conservation and Development Joint Stock Company (Thuan Thien Legacy) is a company operating in the fields of: Nature experience education; Ecotourism & Technology
related to nature and natural heritage conservation. We always put the goal of respecting, preserving and promoting the inherent values of nature first.
* Market Research:
- Analyze competitors to identify product strengths, weaknesses, and opportunities for development.
- Conduct market research to gain in- depth understanding of target customers, preferences, buying behavior, and market trends.
- Develop product marketing strategies:
- Plan and manage marketing budgets effectively.
- Develop and implement comprehensive marketing strategies for products, including product positioning, communication messages, distribution channels, and promotional programs.
* Develop content:
- Create engaging and creative marketing content (articles/ images/ videos)
to convey product messages to customers.
- Manage and optimize digital communication channels (Website/ Social Network/ Email
Marketing).
- Design & Create publications/ information to support sales activities.
* Coordinate with departments:
- Work closely with R&D, CX, Marketing departments to understand the product
and unify marketing activities.
- Support the sales team in product training and sales support tools.
* Measure and evaluate:
- Ability to use English for work (Communication & Search/read
- Analyze data to make decisions to improve and optimize strategies.
Request :
- Bachelor&039;s degree in Journalism, Marketing, Communications, PR, Finance... related fields;
- Experience: at least 1 year of experience in the above related fields;
- Monitor and evaluate the effectiveness of marketing campaigns.
documents in English);
- Experience working with design and content creation applications such as: MS
PowerPoint; Adobe Illustrator; Adobe Photoshop; video creation applications;...
- Good communication skills; eager to learn; good presentation & presentation
skills.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 02:30:03
AMERI GROUP được thành lập vào tháng 8 năm 2021. Đến đầu 2023, hiện nay đã sở hữu đa dạng các thương hiệu chăm sóc sắc đẹp cho phụ nữ Việt Nam và các dự án truyền thông "Siêu cá mập".
Với mong muốn đem đến những sản phẩm Dược Mỹ phẩm Việt và những trải nghiệm hài lòng nhất, Ameri Group hướng tới mục tiêu quy mô trên 1000 nhân sự và sở hữu nhiều thương hiệu đình đám của Việt Nam. Ameri Group luôn chú trọng đến công tác đào tạo và phát triển nhân sự bởi phát triển nhân sự chính là phát triển từ cốt lõi bên trong để thực hiện Sứ mệnh và Tầm nhìn của Tập đoàn : API - MEE NATURAL - MCHOKOO - REL1
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn AMERI GROUP được thành lập vào tháng 8 năm 2021
Mission
Với mong muốn đem đến những sản phẩm Dược Mỹ phẩm Việt và những trải nghiệm hài lòng nhất, Ameri Group hướng tới mục tiêu quy mô trên 1000 nhân sự và sở hữu nhiều thương hiệu đình đám của Việt Nam