- Corporate & Residential Project Marketing & Communications
- Social Media: Work with in-house team, follow social guideline to handle design for social post on Facebook, yammer, LinkedIn. Support campaigns to achieve the target traffic, views and interactions.
- Create print ads.
- Design EDM banner
- Retouch photos.
- Prepare seasonal notice, greeting e-card, thank you e-card for staffs and customer.
- Follow guidline and make adaptation for other designs (Brochure, Flyer…)
- Create POSM for event (Banner, backdrop, standee, invitation,…)
- Create Key visual for project’s campaign.
- Create advertising publications, promotions to promote sales.
- Design EDM Banners.
- Design notification templates, e-card, thank-you card for holidays.
- Seasonal for FB Cover, FB Post.
- Optimize design format for different marketing and communication channels (online, offline) to ensure high impression of target audiences.
- Make adaptation design for KLV's networks: portal, R+, SC, EP…
- Design Advertise for SGSU and OOH product (hoarding, banner, signage…).
- Support to finetune salebrief.
- Assist in finalizing the design of sales documents (Project siteplan, Floor plan, Typical unit layout…).
- Work with the print vendor to ensure the best printing product.
- Corporate Social Responsibility Communications
- Create key visual
- Make adaptation KV to social post (FB post, banner, cover…)
- Design POSM for event (Backdrop, banner, signage, standee..)
- Retouch photos to media
- Ad-hoc support for other marketing/communication activities
Job Requirements
- 3rd or 4th year of bachelor's degree of designing, communication or any related major.
- Able to work on graphic design, having video production experience with proven portfolio is a plus.
- Be experienced in using design/ video editing software (Canva, Photoshop, Illustrator, Premier Pro)
- Strong sensibility of typography, color, page layout, a sharp eye for detail.
- Produce videos from planning, drafting story line to shooting and editing is a plus
- Eager to learn, have a positive attitude, are receptive to feedback, and excited to hone your skill.
- Must have a “can-do” attitude, be able to work under pressure & tight deadline
- Be fluent in written communications, both English & Vietnamese.
Real Estate
PLATFORM
Operating Division
AMERI GROUP được thành lập vào tháng 8 năm 2021. Đến đầu 2023, hiện nay đã sở hữu đa dạng các thương hiệu chăm sóc sắc đẹp cho phụ nữ Việt Nam và các dự án truyền thông "Siêu cá mập".
Với mong muốn đem đến những sản phẩm Dược Mỹ phẩm Việt và những trải nghiệm hài lòng nhất, Ameri Group hướng tới mục tiêu quy mô trên 1000 nhân sự và sở hữu nhiều thương hiệu đình đám của Việt Nam. Ameri Group luôn chú trọng đến công tác đào tạo và phát triển nhân sự bởi phát triển nhân sự chính là phát triển từ cốt lõi bên trong để thực hiện Sứ mệnh và Tầm nhìn của Tập đoàn : API - MEE NATURAL - MCHOKOO - REL1
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn AMERI GROUP được thành lập vào tháng 8 năm 2021
Mission
Với mong muốn đem đến những sản phẩm Dược Mỹ phẩm Việt và những trải nghiệm hài lòng nhất, Ameri Group hướng tới mục tiêu quy mô trên 1000 nhân sự và sở hữu nhiều thương hiệu đình đám của Việt Nam