1.Key accountabilities include:
- Be a recognized expert/SME for Adobe Analytics, Adobe Customer Journey Analytics within the bank.
- Act as a lead point of contact for any customer engagement or digital sales squad
- Use a range of metrics to assist with monitoring and evaluation of the performance of the digital campaigns and digital channels in order to inform decision making and influence business and design processes
Work closely with Data Analyst to implement improvements to the sourcing and accuracy of data.
- Build trusted advisor relationships with our digital sales squads and business stakeholders.
- Gain an in-depth knowledge of the digital campaign process, app and website architecture, online business model, and online marketing strategy.
- Provide advisory to key stakeholders with industry best practices & recommendations throughout the implementation process.
- Technical writing and PowerPoint presentation creation
2.The Ideal candidate
- Must have: Strong in analytics reporting tool such as GA or AA and experienced in mobile and web tracking
- Strong analytical, data management and data insights & visualization commercial experience
- Understanding of customer analysis and performance analysis
- Degree qualified in a business and/or quantitative discipline.
- Excellent presentation and communications skills both written and verbal
- A passion for analytics and its applications in the real world.
- Nice to have: some experience in analytical and visualization software such as Power BI or Tableau
3.Key challenges
- Delivering sophisticated analysis and projects to the required standards and timeframes, given the need to rapidly understand and integrate information and adapt in an often fast changing environment
- Providing clear analytical advice using multiple sources of data within tight timeframes.
4.Key relationships
- Digital sales squads
- Digital marketing
- Data and business intelligence
5.Location
- Hanoi: 06 Quang Trung, Hoan Kiem, Hanoi
- Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District1, Ho Chi Minh City
AMERI GROUP được thành lập vào tháng 8 năm 2021. Đến đầu 2023, hiện nay đã sở hữu đa dạng các thương hiệu chăm sóc sắc đẹp cho phụ nữ Việt Nam và các dự án truyền thông "Siêu cá mập".
Với mong muốn đem đến những sản phẩm Dược Mỹ phẩm Việt và những trải nghiệm hài lòng nhất, Ameri Group hướng tới mục tiêu quy mô trên 1000 nhân sự và sở hữu nhiều thương hiệu đình đám của Việt Nam. Ameri Group luôn chú trọng đến công tác đào tạo và phát triển nhân sự bởi phát triển nhân sự chính là phát triển từ cốt lõi bên trong để thực hiện Sứ mệnh và Tầm nhìn của Tập đoàn : API - MEE NATURAL - MCHOKOO - REL1
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn AMERI GROUP được thành lập vào tháng 8 năm 2021
Mission
Với mong muốn đem đến những sản phẩm Dược Mỹ phẩm Việt và những trải nghiệm hài lòng nhất, Ameri Group hướng tới mục tiêu quy mô trên 1000 nhân sự và sở hữu nhiều thương hiệu đình đám của Việt Nam