Các phòng ban đang tuyển dụng tại BellSystem24 Việt Nam

Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Giáo dục
Quản lý sản phẩm & dự án
Marketing/ Truyền thông
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghệ thuật - Thiết kế
Du lịch, khách sạn
Chăm sóc sức khỏe

Việc làm BellSystem24 Việt Nam

Cập nhật 16/02/2025 16:52
Tìm thấy 396 việc làm đang tuyển dụng
BellSystem24 Việt Nam
QA Analyst (Salesforce platform)
BellSystem24 Việt Nam 3.3★
50 đánh giá 8.2k việc làm 15 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
OPSWAT, a global leader in IT, OT, and ICS critical infrastructure cybersecurity, delivers an end-to-end platform that gives public and private sector organizations and enterprises the critical advantage needed to protect their complex networks, secure their devices, and ensure compliance. Over the last 20 years our commitment to innovative technology has earned the trust of more than 1,700 organizations, governments, and institutions globally, solidifying our role in protecting the world’s critical infrastructure and securing our way of life.

The Position

OPSWAT is looking for a QA Analyst to join our CRM Platform team. In this role you will be responsible for developing test cases and procedures, testing the features and functionalities in our Salesforce platform and other go to market tech stacks, work with other team members to resolve defects, and coordinate sign off with business users before production deployment.

The ideal candidate should have a strong in root cause analysis as well as an understanding on working in an agile and sprint environment. This position is based in our Ho Chi Minh City office and work with peers around the globe.

What You Will Be Doing

  • Conduct end-to-end testing of Salesforce solutions, including configuration and customization.
  • Design and Execute test cases using Salesforce testing tools and frameworks.
  • Define testing standards and develop well-structured, maintainable, and easy-to-understand test scripts and documentation.
  • Participate in scrum meetings, analyze assigned user stories, identify/resolve gaps in functional user stories/business requirements.
  • Collaborate with business stakeholders from Go to Market teams to conduct User Acceptance Testing (UAT) pre-deployment and ensure all requirements are met.
  • Document and report defects, and work with administrators / analysts to resolve them.


What We Need From You

  • A Minimum of 2 year QA experience in Salesforce CRM platform
  • Experience working with Marketing Ops, Sales Ops, Customer Support Ops, FP&A would be ideal
  • Knowledge of Testing/Planning Tools/Testing Practices
  • Experience with third-party application integrations (i.e. HubSpot, ZoomInfo, Customer Portal, Bamboo, NetSuite)
  • Experience working in an Agile and Sprint environment
  • Experience with JIRA or Other Defect Tracking Software
  • Detail oriented and strong organization skills


OPSWAT is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to providing an environment where equal employment opportunities are extended to all employees and applicants, free of discrimination and harassment of any type. All employment decisions are based on individual qualifications, job requirements, and business needs without regard to race, color, religion, age, sex, national origin, disability status, genetics, protected veteran status, sexual orientation, gender identity or expression, or any other category protected by federal, state, or local laws.

Recruiting Agencies: we do not accept unsolicited resumes from third party agencies for any of our open positions. To submit resumes for our jobs, there must be a recruiting contract approved by our legal team and endorsed by both parties. We are currently not accepting additional 3rd party agencies at this time.
Khu vực
Báo cáo

BellSystem24 Việt Nam
BellSystem24 Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
P901, Tầng 9 Tòa nhà Sky City Tower A, Số 88 Láng Hạ, Phường Láng Hạ, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập vào năm 2006. Tiền thân là Bellsystem24-HoaSao – Đơn vị số 1 Việt Nam trong lĩnh vực thuê ngoài Tổng đài và quy trình kinh doanh từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN BELLSYSTEM24 VIETNAM (BELL24VN Inc.) được kỳ vọng sẽ trở thành công ty toàn cầu về Contact Center & BPO. 100% cổ phần của công ty thuộc về công ty Nhật Bản  Bellsystem24, Bellsystem24 Holdings và Toppan Printing. Chúng tôi luôn tiên phong và dẫn đầu trong việc cung cấp các giải pháp tối ưu hoá về quy trình, con người, công nghệ để giúp các doanh nghiệp bắt kịp xu thế thời đại và tăng trưởng bền vững.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2006

Mission

  • Chúng tôi không chỉ giải quyết những vấn đề của người tìm việc hay khách hàng làm việc cùng chúng tôi, mà còn quan tâm đến sự phát triển bền vững của xã hội và môi trường

Review BellSystem24 Việt Nam

3.3
50 review

14/02/2025
Nhân viên chăm sóc khách hàng tại Hồ Chí Minh

Công như ty không có 1 phúc lợi gì

23/01/2025
Nhân viên tổng đài tại Hà Nội

Phù hợp cho sinh viên mới ra trường muốn trau dồi tiếng anh

19/01/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Lương thấp, chế độ đãi ngộ không tốt, phải đi học lớp nghiệp vụ mỗi tháng (FB)

Những nghề phổ biến tại BellSystem24 Việt Nam

Bạn làm việc tại BellSystem24 Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BellSystem24 Việt Nam

BellSystem24 Việt Nam

Click để đánh giá