Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Create documents and create a quality standard system for each product.
- Responsible for ensuring product quality through the working procedures between related parties.
- Internal audit company's Quality Management system.
- Participate in production Kaizen activities at the factory.
- Coordinate with production side when there are customer requests for products
- Keep records certificates according to procedures and regulations
- Audit suppliers
- Conduct training for relevant departments on the application of systems, standards and procedures as well as changes to systems and procedures to suit actual requirements.
- IQC, PQC, OQC
- Control countermeasure and maintenance countermeasure in the department.
- Handle customer claim about product quality.
- Maintain customer complaint records.
- Train and manage product inspection skills.
- Organize monthly quality department meetings.
Benefit :
* Bonus:
- Year End Bonus (> 2 months)
- Bonus and welfare on special festivals & public holidays, Funeral, marriage, childbirth
* Healthcare Plan:
- Participating fully social insurance, health insurance and unemployment insurance according to Vietnamese Labor Code
- Entitled entrance and annual health check at the company
* Other:
- Daily shuttle bus pick-up from the center of Hanoi City
- Have chance to join the local and/or oversea training programs
- Entitled annual summer vacation, year-end party, sport & culture activities.
- Entitled more days off per year than the law
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor’s degree or University degree in engineering, Business Administration, or relevant disciplines
- At least 3 years of relevant experience in QA & QC
- Have knowledge of 7 QC tools.
- Communicate is good by English
- Able to work well in a team and have the ability to communicate effectively with colleagues and customers
- Office tools: excel, powerpoint, word, outlook
- Good knowledge of ISO 9001 standards.
- Careful & details
- Not afraid collision
- Logic good.
- Troubleshooting skills good
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2006. Tiền thân là Bellsystem24-HoaSao – Đơn vị số 1 Việt Nam trong lĩnh vực thuê ngoài Tổng đài và quy trình kinh doanh từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN BELLSYSTEM24 VIETNAM (BELL24VN Inc.) được kỳ vọng sẽ trở thành công ty toàn cầu về Contact Center & BPO. 100% cổ phần của công ty thuộc về công ty Nhật Bản Bellsystem24, Bellsystem24 Holdings và Toppan Printing. Chúng tôi luôn tiên phong và dẫn đầu trong việc cung cấp các giải pháp tối ưu hoá về quy trình, con người, công nghệ để giúp các doanh nghiệp bắt kịp xu thế thời đại và tăng trưởng bền vững.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2006
Mission
- Chúng tôi không chỉ giải quyết những vấn đề của người tìm việc hay khách hàng làm việc cùng chúng tôi, mà còn quan tâm đến sự phát triển bền vững của xã hội và môi trường
Review BellSystem24 Việt Nam
Lộ trình thăng tiến rõ ràng, môi trường linh hoạt, thú vị, tận tâm (RV)
Môi trường tốt đẹp giữa Nhật và Việt Nam, được góp ý, đề xuất và góp phần vào sự phát triển dự án (BST)
Môi trường làm việc áp lực, cơ sở vật chất cũ kỹ, bộ phận quản lý yếu kém. Ai muốn rèn luyện khả năng chịu đựng thì có thể vào thử. (RV)