Mô tả công việc
Providing technical support to clients via phone, email, or chat
Identifying and troubleshooting technical issues reported by clients
Escalating complex issues to L2 or L3 support team members as needed
Creating and maintaining accurate documentation of client issues and resolutions
Collaborating with other teams to ensure client issues are resolved in a timely manner
Providing excellent customer service and maintaining positive client relationships
Use existing tools to log issues and ensure timely follow up with customers and various internal teams for ticket closures
Yêu cầu công việc
Strong technical knowledge of Windows operating systems, hardware, and software.
Excellent English communication skills, both verbal and written.
Experience providing technical support in helpdesk or customer service environments.
Ability to work independently and as part of a team
Strong problem-solving and analytical skills
Knowledge of networking principles and protocols is a plus
Spoken and written Mandarin will be an added advantage for communicating with chinese speaking vendors)
Quyền lợi được hưởng
An international working environment with friendly and passionate colleagues
Onsite opportunity to Japan, and Singapore for training and supporting customer
Meaningful work with experienced & strong technical veterans
Flat structure, simple processes & transparency
In addition to providing you with professional growth, STYL Solutions is also committed to taking care of our employees, personally. As a full-time employee, you are automatically enrolled in our benefits program, which includes:
Attractive compensation, regular assessments, and salary reviews
Annual bonus and performance bonus
19 paid days off per year
1 WFH day per week (-)
100% salary & full social insurance during the probation period
Premium health care insurance (PVI)
Free lunch, snacks, coffee, and tea
Special celebration on 8/3, 1/6, Xmas, Tet holiday...
Outing/team-building activities (trip, sport, dinner...)
(-) Only apply to full-time employees meeting work conscientiousness criteria and maintaining remote productivity.
Working hours: Monday to Friday, 6:00 AM - 4:00 PM
Được thành lập vào năm 2006. Tiền thân là Bellsystem24-HoaSao – Đơn vị số 1 Việt Nam trong lĩnh vực thuê ngoài Tổng đài và quy trình kinh doanh từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN BELLSYSTEM24 VIETNAM (BELL24VN Inc.) được kỳ vọng sẽ trở thành công ty toàn cầu về Contact Center & BPO. 100% cổ phần của công ty thuộc về công ty Nhật Bản Bellsystem24, Bellsystem24 Holdings và Toppan Printing. Chúng tôi luôn tiên phong và dẫn đầu trong việc cung cấp các giải pháp tối ưu hoá về quy trình, con người, công nghệ để giúp các doanh nghiệp bắt kịp xu thế thời đại và tăng trưởng bền vững.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2006
Mission
- Chúng tôi không chỉ giải quyết những vấn đề của người tìm việc hay khách hàng làm việc cùng chúng tôi, mà còn quan tâm đến sự phát triển bền vững của xã hội và môi trường
Review BellSystem24 Việt Nam
Công ty không hề có phí phụ cấp. Chế độ của công ty dành cho nhân viên tệ. Công ty tính hay tính sai lương của nhân viên, khi đòi lại thì viện lý do để không trả tiền.
Lương của công ty thì thấp. Một số nhân viên thái độ làm việc tệ. Họp hàng ngày thì nói rất hay, nhưng không có mục tiêu cụ thể gì cả. Công ty gia đình.
Nhân sự của công ty lúc nào cũng có thái độ không tốt. Công ty áp KPI cho nhân viên quá mức. Quản lý dự án thái độ tệ.