Việc làm BellSystem24 Việt Nam

Cập nhật 22/11/2024 00:08
Tìm thấy 840 việc làm đang tuyển dụng
BellSystem24 Việt Nam
Senior Expert, Product and Solution (40000645)
BellSystem24 Việt Nam 3.6★
38 đánh giá 6.8k việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/12/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 12 - 13 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

Manage and be responsible for activities related to product/ Solution/ Journey development and management for division through:

  • Product/ Solution/ Journey design, embedded with customer experience required
  • Product/ Solution/ Journey policy và guidelines
  • Provide training knowledge on Product/ Solution/ Journey
  • Other tasks assigned by department Head/Director

Key Accountabilities (1)
  • Deploy, coordinate with stakeholders and participate in the development and administration of policies related to customers:
  • Building and managing product trees and related documents of customers;
  • Coordinate with stakeholders to ensure the effectiveness of risk management, excluding legal risks, operational risks, compliance risks;
  • Responsible for the management, development, adjustment and standardization of regulations, guidelines, products/packages/business programs/solutions of the Division in accordance with the law, Techcombank's general policies và customer's need.
  • Development of products/product packages/Business programs/solutions
  • Responsible for/coordinating feasibility assessment and proposing product/solution development ideas, product/solution development planning
  • Responsible for/coordinating in building/adjusting products/product packages/solutions, sales programs to meet the needs of each segment/sub-segment/region/sub-sector on the basis of CVP
  • Building operating procedures – systems and services
  • Responsible for/coordinating design, construction, development, adjustment of operating processes from the perspective of product/product package/Biz program/solution, update problems (if any), propose alternatives, process improvements, modifications
  • Responsible for implementing or coordinating with Internal Divisions to improve and automate operational and service processes
  • Price and fee policy:
  • Responsible for/coordinating the development/adjustment and management of product/package/solution pricing models/promotions by segment/sub-segment, by regions/areas on the basis of CVPs, policies and orientations of Techcombank.
  • Develop and manage pricing policy/governance framework for customers
  • Monitoring/coordinating product portfolio management/product packages/solutions/promotions
  • Responsible/coordinating for monitoring và managing the effectiveness of products/product packages/Biz program and proposing solutions to improve operational efficiency
  • Project:
  • Participate in projects related to products/solutions for business customers
  • Training and capacity development:
  • Drafting training documents for Products/Solution
  • Participating in and implementing sharing / training / coaching for consulting forces on products and solutions
  • Other tasks assigned by the department head

Key Accountabilities (2)

Key Accountabilities (3)

Key Relationships - Direct Manager
Director/Head of function

Key Relationships - Direct Reports
None

Key Relationships - Internal Stakeholders
Other units in Division, other units in TCB

Key Relationships - External Stakeholders
Customers, organizations, business associations, state agencies (GSO, tax authorities ...)

Success Profile - Qualification and Experiences
  • Bachelor's degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration
  • Priority to have a master's degree or higher

Minimum 12 Years Working Experience In Banking/finance/credit/marketing With

  • Understanding of solutions to improve performance of division (resource, system, operations, risk management)
  • Understanding of banking activities
  • Understanding of strategy, business model, CVP
  • Mimimum TOEIC 650 or equivalent
Khu vực
Báo cáo

BellSystem24 Việt Nam
BellSystem24 Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
P901, Tầng 9 Tòa nhà Sky City Tower A, Số 88 Láng Hạ, Phường Láng Hạ, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Được thành lập vào năm 2006. Tiền thân là Bellsystem24-HoaSao – Đơn vị số 1 Việt Nam trong lĩnh vực thuê ngoài Tổng đài và quy trình kinh doanh từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN BELLSYSTEM24 VIETNAM (BELL24VN Inc.) được kỳ vọng sẽ trở thành công ty toàn cầu về Contact Center & BPO. 100% cổ phần của công ty thuộc về công ty Nhật Bản  Bellsystem24, Bellsystem24 Holdings và Toppan Printing. Chúng tôi luôn tiên phong và dẫn đầu trong việc cung cấp các giải pháp tối ưu hoá về quy trình, con người, công nghệ để giúp các doanh nghiệp bắt kịp xu thế thời đại và tăng trưởng bền vững.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2006

Mission

  • Chúng tôi không chỉ giải quyết những vấn đề của người tìm việc hay khách hàng làm việc cùng chúng tôi, mà còn quan tâm đến sự phát triển bền vững của xã hội và môi trường

Review BellSystem24 Việt Nam

3.6
38 review

13/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Lộ trình thăng tiến rõ ràng, môi trường linh hoạt, thú vị, tận tâm (RV)

10/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường tốt đẹp giữa Nhật và Việt Nam, được góp ý, đề xuất và góp phần vào sự phát triển dự án (BST)

11/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường làm việc áp lực, cơ sở vật chất cũ kỹ, bộ phận quản lý yếu kém. Ai muốn rèn luyện khả năng chịu đựng thì có thể vào thử. (RV)

Những nghề phổ biến tại BellSystem24 Việt Nam

Bạn làm việc tại BellSystem24 Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BellSystem24 Việt Nam

BellSystem24 Việt Nam

Click để đánh giá