Các phòng ban đang tuyển dụng tại Pullman Hotels

Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Hành chính
Du lịch, khách sạn
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
Giáo dục
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ
Nghệ thuật - Thiết kế

Việc làm Pullman Hotels

Cập nhật 05/03/2025 19:56
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
SME & Household Relationship Support Staff (40001652)
Pullman Hotels
308 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

The person in charge of the position is responsible for:

  • Support the implementation of providing services and ensuring the quality of services for small business customers (hereinafter referred to as customers). Responsible for ensuring the completeness and accuracy of information according to the partner's regulations.
  • Ensure the implementation of assigned tasks such as: Supporting solutions while enhancing customer engagement with the customer's products and services, in order to bring the best service experience to customers.
  • Ensure strict compliance and minimizing risks according to the partner's requirements.

Key Accountabilities (1)
  • TRANSACTION SUPPORT
  • Support providing services to customers fastest with the best way.
  • Always update regulations, customer service processes and instructions of partners
  • Support resolving customer requests within authority.
  • Ensure the accuracy of the work performed
  • Receive customer opinions on products, processes, services, policies... to make recommendations to policy departments.
  • CUSTOMER SUPPORT: SUPPORT SOLUTIONS TO ENHANCE CUSTOMER ENGAGEMENT
  • Perform tasks according to the needs of partners, specifically: Receive information, support clarifying information that customers need to know about products and services.
  • Perform tasks according to customer requirements: Support providing information about related products and services within the scope of assigned work according to the assignment in each period..

Key Accountabilities (2)
  • PRODUCT & SERVICE QUALITY ASSURANCE:
  • Support ensure assigned tasks are accurate, fully, fast and timely, ensure accurancy SLAs and Service Quality standards
  • Fully comply with service quality standards for the assigned position and other customer regulations for each period
  • Update information on products, processes/regulations, Marketing programs, new supply campaigns and partner instructions from time to time to provide the best service
  • Receive and resolve requests and complaints in accordance with customer regulations
  • Make recommendations to relevant departments to contribute to improving product, process and policy issues from time to time.

Key Accountabilities (3)
  • OPERATION COMPLIANCE & RISK MANAGEMENT ACCORDING TO CUSTOMER REQUIREMENTS
  • Ensure perform work in accordance with policies, procedures, regulations, and instructions of partners
  • Perform and ensure compliance with procedures, regulations of partners and laws.
  • Manage legal risks and operational risks on the list of customers assigned to support in accordance with regulations and instructions of partners
  • Comply with regulations on information security and information confidentiality.
  • Perform other tasks as assigned by superiors from time to time.

Key Relationships - Direct Manager
Team Lead, SME & Household Relationship Support

Key Relationships - Direct Reports

Key Relationships - Internal Stakeholders
Units of the Company and relevant partners

Key Relationships - External Stakeholders
Customers and Competitors, ...

Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications

  • College degree or higher is preferred (graduated in Banking, Economics,....)

Professional Experience

  • Have experience in sales, market development, card opening, account opening, experience in payment applications (E-wallet: Momo, VNPay) is an advantage.
Khu vực
Báo cáo

CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Pullman Hotels Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên. 

Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới. 

Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. 

Những nghề phổ biến tại Pullman Hotels

Bạn làm việc tại Pullman Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pullman Hotels

Pullman Hotels

Click để đánh giá