The primary objective of Group-wide Internal Audit (‘GwIA’) is to assist the Board, Group Executive Committee, Group Audit Committee (GAC) and Group Risk Committee (GRC) in protecting the assets, reputation and sustainability of the organisation through the assessment and reporting of the overall effectiveness of risk management, control and governance processes across the Group; and by appropriately challenging Executive Management to improve the effectiveness of those processes.
The purpose of the role is to assist the GwIA Senior Management Team in providing the Local Business Unit (LBU) Board and Management assurance on company’s internal controls and identifying opportunities for improvement over all aspects of the business, develop and execute the LBU audit plan and continuously monitor to ensure alignment with business strategies, manage local and group stakeholders.
Job Responsibilities
- Required to have a good working relationship with Audit Directors and other members of the Internal Audit Management team.
- Key accountabilities including building and sustaining good working relationships with senior operational line management.
- Help to construct the annual audit plan in consultation with their colleagues and business line management. Clear articulation of specialist audit and resource needs to deliver the annual audit plan provided to Technical leads.
- Responsible individually and collectively for the scheduling of the resources of the Audit Plan. Ongoing liaison with the GwIA Practice Team to ensure effective management of the GwIA resource plan.
- Manage a large portfolio of varied audit assignments to time, quality and budget. Managers have a responsibility for reviewing the audit working papers in line with the GwIA audit methodology.
- Line managing a team of Auditors/Principal Auditors within a matrix structure with responsibility for the line management of individuals, with responsibility for coaching and mentoring individuals and providing feedback on performance following completion of each assignment.
- The job holder is responsible for discussing the audit report and findings with senior line management and for ensuring that appropriate responses are obtained for each issue raised in the report.
- Ensuring a post audit review is conducted at the end of each audit assignment in line with the GwIA audit methodology.
- To represent GwIA in management of stakeholder relationships.
- Encourage auditor involvement in office and other professional meetings outside the project.
- Understand the Senior Management and Audit Committees expectations.
- Prepare materials, attend and present in the key meetings such as Audit Committee Meetings
- Routinely seek information from the auditee regarding their needs and concerns.
- Work with management to ensure risk based audit plan covers all major risks the organization faces.
- Distinguish between issues that should be communicated upward and included in the Audit report.
- Seek industry/service line training and stay informed about the new developments.
- Lead or participate in other GwIA driven initiatives as required.
Công ty TNHH Tập đoàn Avanti vận hành All Habanos Concepts với sự cộng tác của Golden Phoenix, nhà phân phối chính của thương hiệu Habanos và Diageo tại Việt Nam. Chúng tôi cam kết mang đến phong cách sống sang trọng cho thị trường này và kết hợp nghệ thuật thưởng thức xì gà độc quyền, rượu whisky quý hiếm và các sản phẩm chất lượng hàng đầu khác. Habanos Specialists là các cửa hàng bán lẻ được ủy quyền bán toàn bộ dòng sản phẩm Habanos và có cơ sở thường có các khu vực tiếp khách nhỏ, quầy bar và sân hiên nơi khách có thể thưởng thức các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi. Ngoài ra còn có nhiều điểm bán hàng Habonos nhỏ hơn được phép bán sản phẩm của chúng tôi.
Chúng tôi tự hào vận hành nhượng quyền thương mại tại Việt Nam của doanh nghiệp La Casa del Habano rất thành công, lần đầu tiên mang đến một đẳng cấp sang trọng hoàn toàn mới cho đất nước.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2019
Mission
- Tận tâm hợp tác với khách hàng để cung cấp dịch vụ cạnh tranh, thân thiện và hầu như không bị gián đoạn. Chúng tôi nỗ lực xây dựng nền tảng mạng lưới vững chắc cho khách hàng.
Review Avanti Group
Công ty ai đc lòng Sếp thì làm, không thì out
Môi trường thoải mái, làm việc thì lại rất nghiêm túc và tập trung. (indeed)
Quản lý kém chuyên môn, môi trường làm việc bè phái (rw)