- For well established FMCG company in Vietnam
- Opportunity to lead a dynamic and collaborative team, that is continuing to grow
Our client is an FMCG company committed to delivering long-term growth and adhering to high standards of corporate responsibility.
Job Description
- Recommend and execute compelling promotions, sales campaigns, and offerings to drive customer acquisition and engagement;
- Architect user experience and manage the workflow of TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook, focusing on driving growth;
- Identify business needs, develop project requirements and other documentation as required; focus on TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook bases;
- Lead development of internal processes for content management, product development, and continuous improvement;
- Serve as a thought leader, identifying new revenue opportunities through research, business unit feedback, and sales performance analysis;
- Research industry trends, seeking opportunities to bridge gaps in business objectives, pushing the business forward to exceed financial targets;
- Demonstrated strong business judgment and decision-making skills; ability to identify, prioritize, and articulate highest impact initiatives;
- Generate and implement new sales and marketing initiatives to increase eCommerce sales and profitability;
- Manage the user experience of the website including site navigation, content development, checkout funnel, and promotional campaigns;
- Identify new areas of eCommerce opportunity beyond current organizational thinking, for TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook;
- Build and direct a cohesive team of internal and external personnel to effectively develop eCommerce solutions, for TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook.
- Proven leadership of large eCommerce projects across all functions;
- Extensive knowledge of e-commerce technology and sophisticated analytics;
- Partner with key cross-functional teams to ensure all relevant organizational goals and implications are factored into eCommerce projects;
- Plan, manage, and optimize ad spend across TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook, with a focus on driving growth for Cooking Essential Goods;
- Set KPIs, develop growth strategies, and align campaigns with commercial objectives to drive sales and optimize ROI;
- Lead TikTok ad campaigns, including livestream ads, shopping videos, and video content, ensuring leadership in the category;
- Run other kinds of Ads & Media for TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook as key strategies of Ecommerce which can drive the performance of channels as KPIs assigned, with creativeness and a focused plan across functions;
- Analyze and report on campaign performance; provide data-driven recommendations for optimizing ad spend and improving conversion rates;
- Collaborate with the marketing team to ensure ad strategies are integrated with broader marketing goals;
- Stay updated on e-commerce trends and social commerce best practices to keep campaigns fresh and competitive;
- Stay and develop the CRM programs for TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook as strategy;
- Other tasks assigned by CEO and Deputy CEO to drive the key strategy across all functions.
- 3-5 years of experience in digital media and ad campaign management, particularly in the FMCG or F&B sectors;
- Proven expertise in TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook ads, with a focus on performance marketing;
- Strong analytical skills for tracking performance metrics such as CTR, ROAS, and conversion rates;
- Experience working in a fast-paced environment and collaborating with multiple teams;
- Excellent communication and teamwork skills, with the ability to take initiative in strategic decision-making.
- Competitive salary package
Quote job ref: JN-102024-6570795
Công ty TNHH Tập đoàn Avanti vận hành All Habanos Concepts với sự cộng tác của Golden Phoenix, nhà phân phối chính của thương hiệu Habanos và Diageo tại Việt Nam. Chúng tôi cam kết mang đến phong cách sống sang trọng cho thị trường này và kết hợp nghệ thuật thưởng thức xì gà độc quyền, rượu whisky quý hiếm và các sản phẩm chất lượng hàng đầu khác. Habanos Specialists là các cửa hàng bán lẻ được ủy quyền bán toàn bộ dòng sản phẩm Habanos và có cơ sở thường có các khu vực tiếp khách nhỏ, quầy bar và sân hiên nơi khách có thể thưởng thức các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi. Ngoài ra còn có nhiều điểm bán hàng Habonos nhỏ hơn được phép bán sản phẩm của chúng tôi.
Chúng tôi tự hào vận hành nhượng quyền thương mại tại Việt Nam của doanh nghiệp La Casa del Habano rất thành công, lần đầu tiên mang đến một đẳng cấp sang trọng hoàn toàn mới cho đất nước.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2019
Mission
- Tận tâm hợp tác với khách hàng để cung cấp dịch vụ cạnh tranh, thân thiện và hầu như không bị gián đoạn. Chúng tôi nỗ lực xây dựng nền tảng mạng lưới vững chắc cho khách hàng.
Review Avanti Group
Công ty ai đc lòng Sếp thì làm, không thì out
Môi trường thoải mái, làm việc thì lại rất nghiêm túc và tập trung. (indeed)
Quản lý kém chuyên môn, môi trường làm việc bè phái (rw)