Job Responsibilities
- Handle customer service requests relating to Premium Collection, check and process requests efficiently as Operating Manual and meet pre-set target.
- Proceed requests smoothly and accurately in conformity with approved operating manuals to meet pre-set KPIs such as turnaround time, pending rate, error rate, productivity, C-sat.
- Cooperate with other sections (CS, NBUW, Claims, Distribution Compliance, Complaint Handling, Actuary, …) to solve daily issues related to customer requests with customer centricity manners. Provide guidance of assigned functionals to frontline staff if necessary.
- Verify transactions, conduct quality control. Co-work with IT and cross functionals to fix system errors, handle issues or customer complaints.
- Provide requirements for enhancing and developing PulseOPs/LAS/web service/products Day2 related to Premium collection, accuracy and properly as planned.
- Join company’s projects or department’s projects as assigned.
- Other tasks as required by PC’s management time to time.
- Mandatory: College/University graduate
- Advantage: University graduate in Finance, Insurance or Banking
- Mandatory: At least 4 year of working experience in Life insurance industry, Operations. Having skills of PC basic, English basic, document writing, time management, competence in problem solving, communication, relationship building.
- Advantage: Insurance Policy of Services knowledge and experience
Phục vụ con người thông qua giá trị lõi là kinh doanh thương mại công nghệ chế biến thực phẩm và cung cấp hóa chất phụ gia trong ngành thực phẩm. Công ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Ba Đình (BFC) được thành lập từ năm 2000. Trải qua hai thập kỷ hình thành và phát triển không ngừng trong lĩnh vực thương mại cung cấp phụ gia và nguyên liệu thực phẩm, BFC trở thành một trong những doanh nghiệp được tin cậy nhất. Sản phẩm của Công ty đa dạng và ứng dụng rộng trong nhiều ngành sản xuất bánh kẹo, thạch, nước giải khát, kem, nước mắm, nước tương, mỳ ăn liền, chế biến thực phẩm, thức ăn chăn nuôi, ... Với sứ mệnh đồng hành cùng các đối tác trên con đường thành công, BFC nỗ lực xây dựng hệ thống quy trình kiểm soát chất lượng chặt chẽ để mang tới những sản phẩm chất lượng. BFC cũng là một trong những doanh nghiệp tiên phong xây dựng phòng thí nghiệm kỹ thuật nghiên cứu, phát triển ứng dụng phụ gia thực phẩm nhằm đưa ra được những giải pháp tối ưu nhất cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2000
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành