Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Purpose
The job holder is repsonsible for developing and implementing capability development activities in the Frontline through:
1. Designing and managing the construction of job profiles, training roadmaps, career paths, recruitment, appointment guidelines, and capacity asssestment process
2. Developing and implementing training programs (10-20-70) for Frontline
3. Guide/design training materials, including products, programs, and campaign training materials
4. Planning and implementing capacity assessment of Frontline
5. Become a Business Coach
Key Accountabilities (1)
1. Capacity Development
- Capacity development for the Frontline
- The focal point to receive feedback and make suggestions to build, evaluate, and adjust the necessary competency framework, training roadmap for Frontline
- Develop JD, JS for Frontline
- Coordinate with Human Resources department to monitor and evaluate actual capacity against the competency framework requirements.
- Develop and implement a roadmap to narrow capacity GAP, including the planning and training required for the position consistent with business objectives (including management positions in Business Banking Center)
- Design and implement professional training programs for the Frontline under RACI with HR
- Conduct productivity improvement programs, coaching and mentoring to enhance frontline's productivity and sales
- Set up and manage the implementation of human resource development programs such as succession planning, reserve director, trainee management...
Key Accountabilities (2)
2. Training on customer experience / Product / Solution / Customer Journey
- Develop and implement PDP Personal Development programs, synthesizing, planning training, and annual training budget for the positions of Frontline
- Develop, guide và coordinate the implementation of personnel capacity assessment for recruitment, appointment/rotation to ensure that the capacity is met according to position requirements.
- Generate documents and implement trainings on customer experience / Products / Solutions / The responsive customer journey to ensures that the needs of customers and business are met.
- Implement training and provide professional trainers according to RACI with LnD HR.
- Report periodically and/or at the request of the Chief of Division on the progress of capacity development.
- Other tasks assigned by the management level.
Yêu Cầu Công Việc
Success Profile - Qualification and Experiences
- Bachelor's degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration
- Priority to have a master's degree or higher
- Minimum 8 years in the position related to financial analysis / credit / market research, marketing of finance and banking
- Prioritize work experience related to corporate customers
- Mimimum TOEIC 650 or equivalent
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty CP Dịch Vụ Quản Lý Bất Động Sản Independent, Chúng tôi thuộc nhóm Công ty dịch vụ quản lý Bất động sản hàng đầu tại Việt Nam. Hơn 50% khách hàng của chúng tôi là các dự án tại khu đô thị cao cấp Phú Mỹ Hưng. Tòa nhà The Panorama – Phú Mỹ Hưng do IPS quản lý vinh hạnh là 1 trong 6 nhà chung cư quản lý vận hành tốt nhất TPHCM do Sở xây dựng bầu chọn năm 2018
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành