DILIGO HOLDINGS ★ 2.0

Bắc Ninh
500 - 1.000 nhân viên
Hàng gia dụng / Chăm sóc cá nhân
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại DILIGO HOLDINGS

Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Chăm sóc sức khỏe
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án
Giáo dục
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin

Việc làm DILIGO HOLDINGS

Cập nhật 29/12/2024 20:34
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DILIGO HOLDINGS
[Melia Vinpearl Danang Riverfront] Giám sát Trải nghiệm Khách hàng / Guest Experience Supervisor
DILIGO HOLDINGS 2.0★
2 đánh giá 316 việc làm 85 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 22/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng

Mô tả công việc

 Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.

 Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.

 Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.

 Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.

 Manage customer incidents, following the established protocols.

 Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.

 Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.

 Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.

 Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.

 Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.

 Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary and benefits package.
  • Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
  • 13th month salary, and holidays.

Yêu cầu công việc

- Good English

- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)

Yêu cầu hồ sơ

For further information, please contact: 08 9898 2131 - Ms. Lời
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN DILIGO HOLDINGS
DILIGO HOLDINGS Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

DILIGO HOLDINGS là cty 100% vốn của người Việt, chuyên sản xuất, xuất khẩu, gia công và phân phối hàng tiêu dùng tại Việt Nam từ những năm 2006. Cùng với sự phát triển của đất nước, trải qua quá trình nỗ lực xây dựng và trưởng thành, sản phẩm của chúng tôi đã có mặt tại 63 tỉnh thành Việt Nam và hơn 03 quốc gia trên thế giới.


Review DILIGO HOLDINGS

2.0
2 review

26/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

1 vài điều cần lưu ý cho các bạn định ứng tuyển vào đây

20/11/2024
Kỹ sư cơ khí tại Bắc Ninh

Chủ tịch rất hòa đồng, mỗi buổi giảng dạy à, họp hành là kéo hết 2/3 CTY vào ngồi nghe (RV)

Những nghề phổ biến tại DILIGO HOLDINGS

Bạn làm việc tại DILIGO HOLDINGS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DILIGO HOLDINGS

DILIGO HOLDINGS

Click để đánh giá