Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Research and analyze the market information like trend, customer needs and competitors, etc.
· Consider specification, price, channel, and sales plan, etc.
· Check technical regulation, intellectual property, procurement, and quality control, etc. with related members.
· Discuss and decide details about products with wide variety of stakeholders like R&D, Manufacturing, Sales, Marketing, Japan & Overseas, etc.
· Summarize all contents according to internal planning requirements.
· Follow up development steps.
· Follow up sales results, find out the reason that affect the sales result (if any) and consider countermeasures. As necessary, propose, discuss, and decide the model discontinuation.
· Discuss and decide standardization ideas.
· Prepare, maintain, and manage internal documents.
· Manage sample inventory.
· Manage product planning meeting.
· Comply with company regulations.
· Perform other related duties as assigned.
Yêu Cầu Công Việc
· Education: University/ College/ Vocational School
· Have knowledge of Marketing Framework – PEST, SWOT, 3C, 4P etc.
· Language: Business English.
· Have 1-2 years of experience in Engineering or Marketing field.
· Be proficient in computer skills (Microsoft Office, Power BI etc.)
· Communication skill, organizational skill, analytical and problem-solving skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trải qua lịch sử hình thành và phát triển hơn nửa thế kỷ, đến nay Bepharco là một trong những doanh nghiệp đóng góp lớn nhất cho ngành dược Việt Nam, giúp hiện thực hóa mục tiêu đưa các sản phẩm Việt Nam ra khắp thế giới.Sau quá trình phát triển với những bước tiến nhảy vọt, Bepharco đã chiếm lĩnh vị thế lớn mạnh trên thị trường Việt Nam. Chiến lược kinh doanh sắp tới của chúng tôi là mở rộng ra quốc tế, trên cơ sở mạng lưới liên kết rộng khắp Châu Âu và Châu Á