Việc làm BEPHARCO

Tìm thấy 10 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM BẾN TRE
Brand Manager
BEPHARCO
44 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 08/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Our client is a leading pharmaceutical company specializing in collagen products. They are seeking motivated and results-driven individuals to join our team as Sales & Marketing Manager:


- Strategy Development, Planning, and Presentation to the Board of Directors (BGĐ)

  • Develop brand development and communication strategies for each brand according to the company's business orientation, strategy, and objectives.
  • Create annual plans and organize the implementation of brand development and communication activities for each brand.
  • Implement quarterly and monthly plans periodically.
  • Develop and present sales channel plans, allocate revenue target proportions for each channel according to the brand's development goals.
- Operations, Supervision, Measurement, and Solutions
  • Develop and manage annual, quarterly, monthly, and effective campaign budgets.
  • Manage the quality of images and content across communication channels (KOL/MI, OOH, PR, Collaboration, Digital, POSM, Events, etc.).
  • Collect and process information about the market, consumers, and competitors.
  • Regularly evaluate the effectiveness of brand communication activities and propose solutions.
  • Anticipate brand risks and crises to have timely handling measures.
  • Monitor and evaluate the effectiveness of revenue from each channel in combination with marketing programs against the set plan objectives.
  • Promote the company's sales revenue and profit growth.
  • Analyze sales data (revenue, SKU, etc.) periodically.
  • Propose solutions and ideas to improve the brand's development in terms of both revenue and branding.
- Management & Coordination
  • Build the personnel structure for the team and propose recruitment.
  • Manage and direct the activities of team members.
  • Train and develop the team in skills and a sense of responsibility as well as teamwork.
  • Coordinate with the service division to achieve the brand's objectives.
- Other Tasks:

Yêu Cầu Công Việc


  • Graduated from university with a major in economics, business, or marketing.
  • Knowledge of branding, planning, management, and integrated marketing communications (IMC).
  • Knowledge of brainstorming, orienting communication ideas, communication models, content planning, and media planning.
  • Understanding of advertising execution and brand management on digital platforms and tools for measuring communication effectiveness: Google Trends, Google Analytics, Fanpage Karma, Page Insights, SMCC, and other social listening tools.
  • Computer Skills: Proficient in using Office software
  • Good English communication skills

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Trải qua lịch sử hình thành và phát triển hơn nửa thế kỷ, đến nay Bepharco là một trong những doanh nghiệp đóng góp lớn nhất cho ngành dược Việt Nam, giúp hiện thực hóa mục tiêu đưa các sản phẩm Việt Nam ra khắp thế giới.Sau quá trình phát triển với những bước tiến nhảy vọt, Bepharco đã chiếm lĩnh vị thế lớn mạnh trên thị trường Việt Nam. Chiến lược kinh doanh sắp tới của chúng tôi là mở rộng ra quốc tế, trên cơ sở mạng lưới liên kết rộng khắp Châu Âu và Châu Á

Những nghề phổ biến tại BEPHARCO

Bạn làm việc tại BEPHARCO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BEPHARCO

BEPHARCO

Click để đánh giá